صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

راهکار بانوی نماینده برای جلوگیری از مذاکره با خارجی‌ها

الهام آزاد، عضو هیات‌رئیسه کمیسیون اصل نود گفت: مذاکره و اتحاد بین مسئولان مردم را برای حل مشکلات توسط آنها دلگرم می‌سازد، از سوی دیگر این مذاکره و تعامل زمینه را برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی به منظور حل مشکلات فراهم می‌آورد.

الهام آزاد، نماینده نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ وحدت گفت: طبیعتا وقتی وحدت، همبستگی و اتحاد بین مسؤولان باشد دشمنان و معاندان نظام نمی‌توانند اهدافشان را در داخل کشور ما دنبال کنند.
 
وی ادامه داد: دشمنان ما به دنبال ایجاد تفرقه بین قوای سه‌گانه، بین مردم و هر سه قوه هستند و وحدت مسؤولان خنثی‌کننده این توطئه دشمنان است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود اظهار داشت: از سوی دیگر وقتی مردم این وحدت و همدلی را بین مسؤولان ببینند نسبت به حل مشکلات دلگرم می‌شوند و این فضا در جامعه ایجاد می‌شود که همه مسؤولان تلاش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند تا در جهت رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم گام بردارند.

آزاد خاطرنشان کرد: طبیعتا وقتی یک فرد و یک مسؤول یک‌سویه حرکت کند، طبیعی است که زاویه‌ها بیشتر می‌شود و کاری انجام نمی‌شود، اما وقتی وحدت و همبستگی باشد همه باهم و در کنار هم و با یک خرد جمعی و هم‌افزایی می‌توانند بسیاری از دغدغه‌ها و مشکلات مردم را حل کنند و همان طور که گفتم این وحدت و همدلی امیدی را در بین مردم ایجاد می‌کند.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره داشتند وقتی مسؤولان برای حل مشکلات با هم مذاکره کنند، طبیعی است که به حل مسأله می‌رسند و همین تعامل و مذاکرات است که زمینه را برای توجه به ظرفیت‌ها و توان داخلی فراهم می‌کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود اظهار داشت: وقتی ما تمام سازوکارها را به کار بگیریم تا متکی به خودمان باشیم و نگاه ما به خارج از کشور نباشد، این خود یک حل مسأله و حل موضوع است و وقتی ما در درون کشور مذاکرات و تفاهم‌ها و هم‌افزایی‌ها را داشته باشیم دیگر نیازی به مذاکره با خارجی‌ها نداریم.

آزاد خاطرنشان کرد: وقتی نگاه ما به داخل باشد و توان داخلی را تقویت کنیم و همه قوا با هم در کنار هم حمایت‌های لازم را از یکدیگر داشته باشند، این رویکرد پیامدهای مثبتی را برای مردم به همراه خواهد داشت.

وی افزود: نگاه ما نباید به خارج از کشور و غرب باشد که ببینیم آنها چه تصمیمی برای ما می‌گیرند و این که آیا آنها با ما مذاکره می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند یا خیر، یا این که ما مذاکره می‌کنیم یا نمی‌کنیم.

 

منبع: فارس

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۷۶۵۸
تاریخ: ۱۳۹۹/۹/۲۹     ساعت: ۱ : ۵۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024