صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

اعلام زمان رای‌گیری درباره کلیات لایحه بودجه؛ مردان بودجه‌ای مجلس مشخص شدند

اعضای کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ در نشست دیروز خود اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون را مشخص کردند.

لایحه بودجه 1400 کل کشور در نشست دیروز عصر خود بعد از انجام رای‌گیری اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون را مشخص کردند که براساس آن الیاس نادران با 19 رای رئیس شد.
در این نشست حمیدرضا حاجی بابایی و سیدشمس الدین حسینی برای ریاست این کمیسیون نامزد شدند که به ترتیب 14 و 10 رای اعضا را کسب کردند.
همچنین سید محسن دهنوی با 26 رای و ابراهیم عزیزی با 23 رای به عنوان نواب اول و دوم  کمیسیون تلفیق بودجه 1400 انتخاب شدند.
همچنین رحیم زارع با 24 رای به عنوان سخنگو، محمد رشیدی با 22 رای و مجتبی رضاخواه با 21 رای به عنوان دبیران کمیسیون تلفیق بودجه 1400 تعیین شدند.

زمان رای‌گیری درباره کلیات لایحه بودجه 1400 در کمیسیون تلفیق مشخص شد

به گزارش خانه ملت، رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1400 مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برگزاری اولین نشست این کمیسیون و انتخاب اعضای هیئت رئیسه آن گفت: مقرر شده، شنبه هفته آینده (6 دی ماه) درباره کلیات لایحه بودجه 1400 کل کشور در این کمیسیون رای‌گیری انجام شود.
وی ادامه داد: همچنین فردا در جلسه‌ای با حضور اعضای هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه 1400 درباره نحوه تدوین آئین‌نامه داخلی این کمیسیون تصمیم‌گیری خواهد شد.
زارع تاکید کرد: مقرر شد، 8 کمیته تخصصی برای بررسی زوایای بودجه و یک کمیته هم برای بررسی بودجه شرکت‌های دولتی و موسسات انتفاعی وابسته به دولت تشکیل شود.

 

منبع: خانه ملت

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۷۶۶۳
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۰/۱     ساعت: ۳ : ۱۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024