صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

نحوه بررسی اصلاحیه لایحه بودجه ۱۴۰۰ در مجلس مشخص شد

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ بعد از وصول در صحن بررسی می‌شود، گفت: در صورت تصویب کلیات در صحن جهت رسیدگی به جزئیات و موارد اصلاحی دولت، به کمیسیون تلفیق بودجه ارجاع می شود.

محمدحسین فرهنگی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به نشست هیات رئیسه مجلس گفت: طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده که اختلاف نظر در ارتباط با اجرای آزمایشی آن وجود داشت، در این جلسه مورد بحث قرار گرفت لذا مقرر شد مطابق آئین نامه داخلی مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس در خصوص لایحه بودجه سال 1400، گفت: بعد از وصول لایحه دولت در مجلس ابتدا کلیات در صحن بررسی و سپس برای رسیدگی به جزئیات، تغییرات و موارد اصلاحی دولت، لایحه به کمیسیون تلفیق بودجه 1400 ارجاع می شود.
وی اضافه کرد: در صورت تصویب کلیات، لایحه بودجه 1400 بعد از بررسی جزئیات آن در تلفیق، در صحن مورد رسیدگی قرار می گیرد.
فرهنگی یادآور شد: در صورتی که تغییرات لایحه بودجه محدود باشد، کمیسیون تلفیق نیز زمان کمتری را صرف بررسی اصلاحات دولت خواهد کرد البته با توجه به اینکه بررسی کلیات لایحه در کمیسیون تلفیق منتفی می شود لذا زودتر از سقفی که در قانون پیش بینی شده امکان ارائه لایحه از کمیسیون تلفیق بودجه به صحن وجود دارد.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: براساس اخبار واصله لایحه بودجه 1400 امروز در جلسه هیات وزیران بررسی می شود.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس درباره طرح شفافیت آراء نمایندگان، گفت: این طرح در نشست هفته جاری مجلس بررسی خواهد شد. در صورت تصویب کلیات ارجاع تمام یا برخی مواد به کمیسیون می تواند انجام شود.

 

منبع: خانه ملت

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۵۷۹۴
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۱/۲۷     ساعت: ۰ : ۳۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024