صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

اظهارات سردار فدوی درباره حضور حداکثری مردم در انتخابات

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیروزی مردم فلسطین بر رژیم اشغالگر قدس، نتیجه اتحاد تمامی گروه‌های مبارز در مقابله با دشمن اول جهان اسلام است.

دریادار پاسدار علی فدوی در حاشیه آئین گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر در شهرستان پاکدشت به ایرنا گفت: امروز همه عالم خرسند از پیروزی جبهه مقاومت در برابر رژیم کودک کش اسرائیل است و این مهم در سایه باقی ماندن مردم فلسطین بر مقابله با ظلم و عمل به تکلیف الهی محقق شد.

وی افزود: مردم ایران اسلامی با عمل به دستور الهی که هر جا صدایی از مظلوم بلند شد باید به یاری آنان بشتابید، وارد میدان شدند و تا نابودی اسرائیل، به کمک‌های خود ادامه می‌دهند.

سردار فدوی تصریح کرد: تفاوت پیروزی اخیر مردم فلسطین در برابر اسرائیل با تمامی پیروزی‌ها و مقابله‌های با اسرائیل در طول 73 سال گذشته در این است که تمامی گروه‌های مقاومت فلسطینی برای مقابله با رژیم اشغالگر قدس هم صدا و همراه شدند و با استطاعت به ابزار دفاعی، دشمن را مجبور به شکست کردند.

وی اظهار داشت: این که رزمندگان فلسطینی از 24 ساعت قبل به اسرائیل هشدار می‌دهند که اگر به جنایات خود ادامه دهند، آنان را مورد حمله قرار می‌دهند، نشان از قدرت نظامی و انسجام آنان در مقابله با رژیم کودک کش اسرائیل دارد.

جانشین فرمانده سپاه تأکید کرد: این مقاومت و پیروزی نشان داد که تنها راه غلبه بر دشمن، مقاومت و ایستادگی است و مذاکره با دشمنانی که به خاطر دین، با ما به مقابله می‌پردازند نتیجه‌ای در پی ندارد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: به فرموده امام راحل و رهبر معظم انقلاب، هر جا که مردم پای کار انقلاب بودند، هیچ قدرتی یارای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد.

سردار فدوی افزود: این ادله شرعی، عقلی و محاسبه نفع افراد است که باید در انتخابات پیش رو، حضوری حداکثری داشته باشیم تا به واسطه این مهم، اقتدار و امنیت کشور افزایش یابد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اظهار داشت: امام راحل عمل به دستورات پزشکان را واجب می‌دانستند و رهبر معظم انقلاب همواره با عمل کردن به نکات بهداشتی، مردم را به  رعایت پروتکل‌های بهداشتی توصیه می‌کنند تا بتوان به طور کامل این بیماری را شکست داد.

جانشین فرمانده سپاه گفت: امروز به واسطه تلاش تمامی ارکان جامعه، مشکلاتی که حتی در کشورهای پیشرفته در مقابله با این بیماری وجود داشت، در کشور رخ نداد و هیچ خانواده‌ای خود را در برابر این بیماری بی‌پناه نیافت و برای یک وعده غذا، همچون سایر کشورها، در صفوف طولانی نایستاد که  این از عنایات خداوند به مردم ایران اسلامی است.

 

منبع: ایرنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۱۳۸۸
تاریخ: ۱۴۰۰/۳/۴     ساعت: ۱۰ : ۴۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
  • ٢٧ شوال ١٤٤٥
  • May 06 2024