صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

آیت‌الله سجادی: به عنوان شاگرد امام راحل از خدمات روحانی تشکر می‌کنم

آیت الله سید محمد سجادی از فقهای عالی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه خدمات صادقانه، دلسوزانه و تلاش شبانه روزی مسئولان خدوم نظام را نباید نادیده بگیریم، گفت: بنده به عنوان یک طلبه و شاگرد امام راحل از خدمات هشت ساله آقای دکتر حسن روحانی و دولت ایشان تشکر می کنم.

آیت الله سجادی روز شنبه در گفتگو با ایرنا خاطرنشان کرد: دکتر روحانی در سخنانی گلایه کردند که کسی از خدمات دولت تشکر نکرد، متاسفانه ایشان درست می گویند، ما فقط زبان انتقاد، تخریب، تحقیر و نادیده گرفتن خدمات را خوب بلدیم ولی گویا دستاوردها و خدمات را نمی بینیم.

آیت الله سجادی اظهار داشت: دولت آقای روحانی در سخت ترین شرایط ممکن کشور را اداره کرد، از یک طرف فردی مانند ترامپ در آمریکا کمر به نابودی انقلاب اسلامی بسته بود و تمام توان خود را برای شکست اقتصادی کشور به کار گرفته بود و با تحریم های ظالمانه مانع از فروش نفت کشور شد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، ویروس منحوس کرونا، اقتصاد کشور را به لبه پرتگاه برده بود و کسب و کارها و صادرات و واردات را با مشکل مواجه کرد، آیا واقعا منتقدان این مسائل را نمی دانند؟ چرا انصاف و عدالت را رعایت نمی کنیم؟

آیت الله سجادی خطاب به دکتر حسن روحانی گفت: اجر شما نزد خداوند متعال محفوظ است، خداند در سوره بقره آیه 158می فرمایند: مَن تَطَوَّعَ خَیرًا فَإِنَّ اللَّهَ شاکِرٌ عَلیمٌ.) کسی که فرمان خدا را در انجام کارهای نیک اطاعت کند، خداوند (در برابر عمل او) شکرگزار، و (از افعال وی) آگاه است.

وی ادامه داد: اگر کسی برای رفاه مردم و سربلندی اسلام و مسلمین تلاش می کند خداوند شکرگزار او خواهد بود، اولیاء خداوند می گویند: ما خدمت می کنیم و نمی خواهیم کسی از ما تشکر کند.

آیت الله سجادی تصریح کرد: مردم بدانند دولت آقای  روحانی در چه وضعیت بحرانی کشور را اداره  کرد، باید قدردان مسئولان خود باشیم، متاسفانه عده ای فقط سیاه نمایی و تخریب می کنند گویا کاری انجام نشده است و این رویه مناسبی در بین مسئولان و خواص ما نیست

 

منبع: ایرنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۳۷۳۰
تاریخ: ۱۴۰۰/۴/۱۴     ساعت: ۱۰ : ۳۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
  • ٩ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 17 2024