صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

فومنی: دولت سیزدهم صددرصد اصولگراست

فعال سیاسی اصلاح طلب درباره کابینه سیزدهم توضیحاتی را بیان کرد.

محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ترکیب کابینه سیزدهم، بیان کرد: معتقدم که هم ویژگی های مثبت و هم منفی در این کابینه وجود دارد، اما در کل شاید با شعارهای رئیسی کمی فاصله داشته باشد و جای سوال است که آیا این افراد می‌توانند به برنامه‌های سید ابراهیم رئیسی جامعه عمل بپوشانند یا خیر؟

او ادامه داد: برای مثال در تیم فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی هرکدام ضعف ها و نقاط مثبتی وجود دارد و معتقدم که پنجاه پنجاه است و نمی‌توان گفت که این ترکیب صد در صد خوب و یا کاملا بد؟  و باید منتظر واکنش مجلس در این باره ماند و  دید که از نظر مجلس این افراد برای چنین پست‌هایی مفید هستند یا خیر؟

فومنی افزود: برای مثال چند تن از این وزرا پیش از این هم در دولت‌های قبلی وزیر بودند و چندان عملکرد مطلوبی نداشتند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات خاطر نشان کرد: در کل معتقدم که آقای رئیسی بیش از هرچیز به دنبال افراد کاری بوده است اما فشارهای گروهی و جناحی باعث شده که نتواند همه افرادی که می‌خواهد را در جای خود استفاده کند، ناگفته نماند که این افراد در سامانه یاران رئیسی حضور نداشته اند، در حالی که آقای رئیسی گفت که انتخاب وزرا را هم به مردم می سپارد که متاسفانه اولین شعار او عملی نشده است.

فعال سیاسی اصلاح طلب درپایان درباره فراجناحی بودن این کابینه نیز گفت: معتقدم کابینه فراجناحی نیست و صد در صد در دست جریان اصولگراست.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۵۰۷۵
تاریخ: ۱۴۰۰/۵/۳۰     ساعت: ۱ : ۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024