صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

انتقاد سفیر ایران در بغداد از مواضع لندن در انتساب عملیات طوفان الاقصی به تهران

در ملاقات سفیر انگلیس در بغداد با محمدکاظم آل صادق، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق در خصوص وضعیت نوار غزه و آخرین تحولات پیرامون این موضوع بنا به درخواست طرف انگلیسی بحث و گفت‌وگو شد.

در این ملاقات سفیر جمهوری اسلامی ایران ضمن اشاره به استانداردهای دوگانه دولت های غربی در قبال موضوع فلسطین و رژیم صهیونیستی، نسبت به سکوت حامیان این رژیم در برابر حملات وحشیانه عمال این رژیم علیه مردم بیگناه و بی دفاع غزه انتقاد کرد.

وی همچنین نسبت به مواضع جانبدارانه برخی مقامات انگلیسی در خصوص تحولات غزه و انتساب این موضوع به ایران گلایه کرد و گفت: با وجود این که رویکرد جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر حمایت از مظلوم بوده و موضع کشورمان را صریحاً ابراز کرده‌ایم، نبرد غزه یک رویداد کاملاً فلسطینی بوده و جمهوری اسلامی ایران هیچ نقشی در آن ندارد.  

آل صادق افزود : اقدامات رژیم صهیونیستی در منطقه غزه و محاصره کامل این منطقه و قطع آب و برق و عدم دسترسی مردم به مواد غذایی مغایر با هنجارها و قواعد بین المللی و حقوق بشری است و سکوت کشورهای غربی در برابر اقدامات این رژیم و نقض فاحش حقوق بشر از سوی رژیم مذکور قابل درک نیست!

 

منبع: ایسنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۶۹۳۷۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۲۳     ساعت: ۱۳ : ۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024