صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

نظر دوستی درباره ائتلاف‌های محتمل در انتخابات

عضو سابق حزب اعتماد ملی گفت: ممکن است لیستی به عنوان منتقدین_معتدلین شکل بگیرد و باعث رقابتی شدن انتخابات شود.

اسماعیل دوستی، نماینده ادوار مجلس و عضو سابق حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با تاکید بر اهمیت انتخابات آتی مجلس بیان کرد: پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس کمی عجولانه اتفاق افتاد و بسیاری از دوستان ما به خصوص دوستان اصلاح طلب نتوانستند در آن شرکت کنند و همین امر حضور اصلاح طلبان در این انتخابات را کمرنگ کرد.

وی ادامه داد: جبهه اصلاحات درباره این پیش ثبت‌نام کمی اعتراض داشت، اما به اعتراضات آن‌ها توجه چندانی صورت نگرفت و بعد هم چون این امر به صورت قانون درآمد باید به آن تمکین می‌شد.

دوستی گفت: در جلسات متعددی هم که برگزار کردیم تاکید بر ثبت‌نام در انتخابات و ارائه لیستی در تهران بود، اما برخی حاضر به این کار نشدند، اما این عدم حضور دلیل بر تحریم انتخابات نیست.

 عضو سابق حزب اعتماد ملی بیان کرد: اینکه در آینده چه لیست‌هایی نیز خواهیم داشت، موضوعی است که باید آن را به زمان بسپاریم. ممکن است لیستی به عنوان منتقدین_معتدلین شکل بگیرد که معتقدم شکل گرفتن این لیست‌ها خوب است و باعث رقابتی شدن انتخابات می‌شود.

دوستی درباره اعتراضات اصلاح طلبان به پیش ثبت‌نام‌ها گفت: اعتراض در این زمینه بود که این پیش ثبت‌نام چندان ضرورتی نداشت، زیرا اگر 27 مهر زمان انتخابات اصلی است و تا انتخابات نیز زمان زیادی باقی مانده است تا هیات‌های نظارت و اجرایی به مسئولیت خود بپردازند.

وی افزود: ما برای بررسی صلاحیت‌ها فرصت زیادی داشتیم که همین مسئله باعث رنجش برخی از دوستان ما بود، زیرا معتقد بودند که قرار است در این پیش ثبت‌نام‌ها صلاحیت برخی از افراد احراز نشود.  

نماینده ادوار مجلس درباره ائتلاف‌های محتمل در انتخابات بیان کرد: ممکن است  جریان آقای لاریجانی، باهنر، حزب توسعه، خانه کارگر، کارگزاران و... به این نتیجه برسند که ائتلاف کنند و در تهران لیستی را ارائه دهند.

این فعال سیاسی گفت: مردم در انتخابات آینده شرکت می‌کنند و بار دیگر وفاداری خود را به جمهوری اسلامی ایران به نمایش می‌گذارند.

وی بیان کرد: امیدوارم جنگ رژیم صهیونیستی و غزه به نفع فلسطین تمام شود و هرچه سریع‌تر این غده سرطانی نابود شود.

 

منبع: اعتماد

شناسنامه


کدخبر: ۲۶۹۳۷۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۲۳     ساعت: ۱۲ : ۵۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024