صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

مخبر به بلاروس رسید؛ وزیر دفاع وارد تاجیکستان شد

معاون اول رئیس جمهور به دعوت رسمی نخست وزیر بلاروس در صدر یک هیئت وارد مینسک شد و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در صدر یک هیئت بلند پایه وارد دوشنبه پایتخت تاجیکستان شد.

معاون اول رئیس جمهور وارد بلاروس شد
معاون اول رئیس جمهور به دعوت رسمی نخست وزیر بلاروس و با هدف رایزنی و تبادل دیدگاه‌ها با مقامات بلندپایه بلاروس و در صدر هیئتی وارد مینسک شد.
محمد مخبر در بدو ورود به فرودگاه بین المللی مینسک، از سوی وزیر صنایع جمهوری بلاروس به عنوان رئیس کمیسیون مشترک دو کشور مورد استقبال فرودگاهی قرار گرفت.
معاون اول رئیس‌جمهور در اولین برنامه خود در این سفر به دیدار الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس می‌رود و سپس در محل نخست وزیری بلاروس مورد استقبال رسمی همتای خود قرار می‌گیرد.

معاون اول رئیس‌جمهوری در این سفر یک روزه با رئیس‌جمهوری، نخست وزیر و روسای مجلس بلاروس دیدار و درباره مسائل دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو خواهد کرد.
برگزاری نشست هیئت‌های عالی رتبه ایران و بلاروس با حضور معاون اول رئیس جمهوری و نخست وزیر بلاروس و نشست با فعالان اقتصادی و تجاری ایرانی و بلاروسی از جمله برنامه‌های مخبر در این سفر است.

وزیر دفاع وارد تاجیکستان شد
در همین حال امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در صدر یک هیئت بلند پایه وارد دوشنبه پایتخت تاجیکستان شد.
امیر آشتیانی در این سفر با وزیر دفاع و رئیس‌جمهوری تاجیکستان دیدار می‌کند.
گفت‌وگو در زمینه مسائل امنیتی و دفاعی دو کشور و پیگیری قراردادهای دفاعی دوجانبه از اهداف سفر وزیر دفاع به تاجیکستان است.

 

منبع: ایسنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۷۰۳۸۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۲۵     ساعت: ۱۲ : ۲۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024