صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

دلار به کانال ۲۶ هزار تومانی فرو ریخت

دیروز (پنجشنبه) هر دلار در صرافی‌های بانکی ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان معامله شد که حاکی از کاهش دو هزار و ۵۸۰ تومانی نسبت به روز کاری (چهارشنبه) تا لحظه تنظیم این خبر است.

ساعت 13 دیروز نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی 26 هزار و 350 تومان اعلام شد و یورو با دو هزار و 600 تومان کاهش نسبت به روز چهارشنبه، با نرخ 30 هزار و 900 تومان معامله شد.
همچنین در سامانه سنا در روز معاملاتی گذشته (چهارشنبه) هر یورو با قیمت میانگین 33 هزار و 21 تومان به فروش رسید و هر دلار نیز با قیمت میانگین 28 هزار و 497 تومان فروخته شد.
علاوه بر این، در سامانه نیما نیز در روز چهارشنبه، حواله یورو با میانگین قیمت 32 هزار و 29 تومان و حواله دلار به 26 هزار و 720 تومان به فروش رسید.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسان بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.
این روزها بازار ارز روزهای ملتهبی را از سر گذرانده است، در مقطعی نرخ دلار تا سقف قیمتی 32 هزار و 100 تومان نیز افزایش یافت، اما در 20 روز اخیر این روند افزایشی قیمت، شکسته شد و شاهد روند نزولی قیمت‌ها در بازار بودیم.

در حالی که از هفتم آبان‌ماه دوباره نرخ دلار در صرافی‌های بانکی روند رو به رشد خود را آغاز کرد، از صبح دیروز روند نزولی شدیدی را در پیش گرفته است.  

 

منبع: ایرنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۴۳۰۹
تاریخ: ۱۳۹۹/۸/۱۶     ساعت: ۶ : ۵۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
  • ٣ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 11 2024