صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

دژپسند: شرایط بازار سرمایه بهتر می‌شود

وزیر اقتصاد و امور دارایی در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: بازار سهام طبیعت یک روندی دارد که به نظر من با نوع تصمیماتی که اخیراً در شورای عالی بورس گرفتیم یکسری از عوامل محرک تقاضا هست را به جریان انداخته و تقویت کردیم.

علی اصغر بشکوه - در هفته‌ای که بازار سهام بعد از مدت‌ها یک روند صعودی داشت، چند مقام مسئول درباره این بازار اظهار نظر داشتند. امروز هم فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و امور دارایی در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: بازار سهام طبیعت یک روندی دارد که به نظر من با نوع تصمیماتی که اخیراً در شورای عالی بورس گرفتیم یکسری از عوامل محرک تقاضا هست را به جریان انداخته و تقویت کردیم.

آن طور که خبرگزاری‌ها روایت کرده‌اند، وی ادامه داد: کسانی که می‌خواهند در مورد بازار سرمایه اظهار نظر کنند و با دقت بیشتر و با رعایت جوانب حواشی این کار را بکنند.

دژپسند اضافه کرد: سهامداران عزیز مخصوصاً سهامداران حقیقی خیلی دقت کنند که خیلی از مباحث را باید در تحلیل هایشان قرار دهند و اگر فردی به هر دلیلی اظهار نظر کرد این را به صورت خام نپذیرند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در سال گذشته کمتر و امسال بیشتر ما به سمت بودجه‌ای رفتیم که وابستگی‌اش به نفت خیلی کم شده و امیدواریم این روند برای سال 1400 تداوم پیدا کند. برای اظهار نظر قطعی در مورد مالیات در بودجه باید تا 8 و 9 آذر صبر کنید.

دژپسند خاطرنشان کرد: اگر شرایط پایداری بازار ادامه پیدا کند برای ثبات مستمر در بازار از عرضه‌های اولیه استفاده خواهیم کرد.

 

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۵۶۹۰
تاریخ: ۱۳۹۹/۸/۲۹     ساعت: ۱۰ : ۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
  • ٦ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 14 2024