صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

شرایط جدید دریافت مسکن ملی اعلام شد

وزیر راه و شهرسازی گفت: سامانه ثبت نام در جا‌هایی که ظرفیت خالی وجود دارد و شهر‌هایی که در دوره‌های قبل ثبت نام صورت نگرفته است بازگشایی می‌شود.

محمد اسلامی در حاشیه جلسه هیئت دولت در مورد ثبت نام مجدد طرح اقدام ملی مسکن گفت: در مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن بالغ بر 880 هزار نفر طرح تقاقا کردند که بررسی و ارزیابی‌ها صورت گرفت و 434 هزار نفر از افراد تایید شده واجد شرایط بودند.
وی افزود: تمام 434 هزار نفر که ثبت نام را انجام داده بودند تایید شدند و افراد به 2 دسته از طریق دریافت زمین برای احداث مسکن به صورت گروهی یا ارائه مستند برای عقد قرارداد با سازندگان تعیین تکلیف شدند.
وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: بخشی از 434 هزار نفر مردمی هستند که در بافت فرسود زندگی می‌کنند که پرونده حدود 33 هزار واحد از سوی مردم در بانک‌ها تشکیل شد و از تسهیلات بافت فرسوده بهره مند می‌شوند.

اسلامی گفت: در این بین برخی از مرم با تمدید‌های چند باره پول به حساب واریز نکردند که ما به جمع بندی رسیدیم که این افراد علی رغم اطلاع رسانی‌های صورت گرفته علاقه‌ای واریز پول به حساب و ادامه کار ندارند؛ بنابراین سامانه ثبت نام در جا‌هایی که ظرفیت خالی وجود دارد و شهر‌هایی که در دوره‌های قبل ثبت نام صورت نگرفته است بازگشایی می‌شود و ثبت نام کنندگان جدید جایگزین افرادی که تکمیل وجه نکردند می‌شوند.
وی در ادامه به مسکن محرومان اشاره کرد و گفت: 200 هزار واحد مسکن محرومین نیز در سطح کشور در حال اجراست که سازمان برنامه و بودجه یارانه دولت را به متقاضیان این طرح تخصیص می‌دهد.

 

منبع: میزان

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۰۸۹۱
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۰/۱۱     ساعت: ۰ : ۲۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024