صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

تصویب متناسب سازی حقوق کلیه شاغلین در کمیسیون تلفیق

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات دیروز در مجلس از تصویب تبصره ۳ ماده ۲۹ قانون برنامه ششم با هدف همسان سازی حقوق کارکنان دولت خبر داد.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات صبح دیروز در مجلس از تصویب تبصره 3 ماده 29 قانون برنامه ششم با هدف همسان سازی حقوق کارکنان دولت خبر داد.

وی در توضیح این مصوبه کمیسیون تلفیق افزود: با توجه به این که کارمندان غیر هیات علمی دانشگاهها، کارمندان زندان ها،معلمان،جهادگران وسایر کارکنان دولت، متقاضی و پیگیر همسان سازی حقوق ومزایا با سایر کارکنان دولت بودند، برای  تحقق در خواست های بحق کارکنان دولت این تبصره از ماده 29 پیگیری و  امروز به تصویب رسید.

وی گفت: با این مصوبه در قانون بودجه 1400، برای همه کارکنان دولت همسان سازی با شیوه ای که پیش بینی شده است، در سال 1400 اجرا می شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در تبیین تبصره 3 ماده 29 قانون برنامه ششم گفت:  براساس این تبصره دولت مکلف است، طی سال اول اجرای قانون برنامه ساز وکار مناسب در نظامات پرداخت حقوق ومزایای بین مقامات، روسا، مدیران وکارکنان موضوع این ماده در مشاغل مشابه در هر صورت از  بیست درصد(20٪) تجاوز نکند و در میسر تصمیم گیری قانونی قرار دهد. 

وی تاکید کرد: باالحاق تبصره 3ماده 29  قانون برنامه شسم به بند "و"  تبصره2، بودجه  1400،  خواسته کلیه کارمندان باید محقق شود،

حاجی بابایی در پایان اظهار امیدواری کرد دولت همه تلاش خود را برای اجرای این قانون عدالت خواهانه بکار گیرد.

 

منبع: فارس

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۷۹۷۶
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۲/۱۱     ساعت: ۰ : ۵۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
  • ٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 18 2024