صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

سبد سهام عدالت امروز چقدر می‌ارزد؟

امروز سهام عدالت ریزشی شد. سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت تحت تاثیر روند بازار سرمایه به ۱۳ میلیون و ۴۳ هزار تومان رسید.

امروز سهام عدالت ریزشی شد. سبد 532 هزار تومانی سهام عدالت تحت تاثیر روند بازار سرمایه به 13 میلیون و 43 هزار تومان رسید و نسبت به روز گذشته افت ناچیزی را تجربه کرد.
ارزش 60 درصد قابل فروش سهام عدالت هم امروز به هفت میلیون و 825 هزار تومان رسید. ارزش 30 درصد آن هم به سه میلیون و 912 هزار تومان رسید.
افت ارزش سهام عدالت در حالی رخ داده که در چند روز گذشته پورتفوی سهام عدالت روندی صعودی را به ثبت رسانده بود.



گزارشی از بازار امروز 7 شهریور
بازار سهام امروز در دقایق ابتدایی شروع به کار خود با عرضه و روند منفی شاخص کل رو به رو شد. در پایان نیمه اول، روند بازار تغییر کرد و شاخص با رشد قابل توجهی مواجه شد. اما در نهایت روند شاخص برگشت و با افت دو هزار واحدی در مدار یک میلیون و 573 هزار واحد قرار گرفت.

امروز شاخص کل هم‌وزن در تمام طول بازار روند مثبت خود را حفظ کرد و در نهایت هم با رشد ناچیز(9 واحدی) در محدوده 467 هزار واحدی قرار گرفت. ارزش معاملات بورس امروز در پایان بازار به 14 هزار میلیارد تومان رسید رکورد ارزش معاملات در سال جاری شکسته شد. بیشترین تاثیر را امروز کگل، میدکو و فولاد در شاخص گذاشتند. بیشترین تراکنش هم برای سپید، شستا و خودرو ثبت شد.

 

منبع: دنیای اقتصاد

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۵۲۲۲
تاریخ: ۱۴۰۰/۶/۸     ساعت: ۱۰ : ۴۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
  • ٤ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 12 2024