صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

مردم مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز را گزارش کنند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از کشف و جمع‌آوری ۲ هزار و ۸۷۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شش ماهه نخست امسال در استان خبر داد و گفت: بخش عمده‌ای از فعالیت غیرمجاز دستگاه‌های استخراج رمزارز، در بخش خانگی شبکه توزیع برق صورت می‌گیرد که به شبکه خانگی و تجهیزات حوزه مشترکین آسیب وارد می‌کنند.

علی خدری در خصوص کشف دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در خوزستان اظهار کرد: از ابتدای آبان ماه امسال تاکنون براساس اقدامات انجام‌شده، 433 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در سراسر شهرهای خوزستان کشف و جمع‌آوری شده است.

وی افزود: همچنین تعداد کشفیات دستگاه‌ های رمزارز غیرمجاز در شش ماه نخست امسال2 هزار و 873 دستگاه بوده است که این تعداد ماینر چیزی حدود 5 مگاوات برق مصرف می‌کنند .
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: بخش عمده‌ای از فعالیت غیرمجاز رمزارزها، در بخش خانگی شبکه توزیع برق فعالیت دارند که به شبکه خانگی و تجهیزات حوزه مشترکین آسیب وارد می‌کنند.

خدری عنوان کرد: مشارکت مردم در شناسایی مراکز غیرمجاز استخراج رمزارزها در استان یکی از بهترین و عملیاتی‌ترین روش‌ها برای شناسایی فعالیت‌های غیرمجاز رمزارز است و انتظار داریم در این زمینه مردم نهایت همکاری را با صنعت برق داشته باشند.
وی با بیان این‌که افراد متخلف در این حوزه به مراجع قضایی معرفی می‌شوند تا با آن‌ها به صورت قانونی برخورد شود، افزود: مراکز فعالیت دستگاه‌های استخراج رمزارز، پس از شناسایی پلمب و اشتراک برق این مراکز قطع می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: همه مردم در خوزستان می‌توانند از طریق سایت شرکت توزیع برق خوزستان یا تماس با شماره تلفن 121، اسامی و آدرس مکان‌های غیرمجاز را گزارش کنند.

 

منبع: ایسنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۶۹۹۲
تاریخ: ۱۴۰۰/۸/۳۰     ساعت: ۹ : ۲۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024