صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

مقام صنفی: آزادسازی صادرات دام و افزایش قیمت شایعه است

مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: مباحث مطرح شده مبنی بر آزادسازی صادرات دام زنده شایعه است و شورای قیمت گذاری باید این مساله را تعیین تکلیف کند.

افشین صدر دادرس درباره مباحث مطرح شده مبنی بر افزایش قیمت دام زنده به بیش از 100 هزار تومان و همچنین آزادسازی صادرات دام اظهارداشت: شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی براساس قانون باید درباره صادرات و همچنین قیمت محصولات کشاورزی تصمیم گیری کند و تا زمانی که شورای مذکور مصوبه‌ای در این زمینه نداشته باشد، همه چیز در حد شایعه است.

وی با بیان اینکه شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی باید تشکیل جلسه دهد و در این زمینه تصمیم گیری کند، افزود: تا امروز جلسه‌ای تشکیل نشده و فعلاً هم قرار نیست که تشکیل شود.
دادرس با اشاره به سخنان معاون اول رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی درباره تلاش برای حل مشکلات دامداران کشور، افزود: ما منتظر هستیم که مسئولان مربوطه به وعده‌های خود عمل و مشکلات صنعت دامداری کشور را حل کنند.
وی تصریح کرد: هر گونه تصمیم گیری و مصوبه‌ای که در این زمینه وجود داشته باشد، اطلاع رسانی خواهد شد و دامداران به شایعات توجه نکنند.

 

منبع: مهر

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۹۹۲
تاریخ: ۱۴۰۱/۵/۳     ساعت: ۲ : ۳۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 19 2024