صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

رونمایی از بیمه زندگی مهاجر

ظهر امروز با حضور مدیرعامل بیمه باران از طرح بیمه زندگی مهاجر رونمایی شد.

به گزارش نیوز دی از جهانی پرس، علیرضا هادی در مراسم رونمایی از بیمه زندگی مهاجراظهار کرد: در شرکت بیمه زندگی مجبوریم برای بیمه زندگی مردم فکر کنیم و دغدغه دیگری هم نداریم باید فکر کنیم که خیال مردم را راحت کنیم. نیازهای متعددی در زندگی روزمره مردم وجود دارد همه نیاز به بیمه زندگی دارند ما وظیفه داریم آن را آماده و معرفی کنیم مایه افتخار مجموعه است که این موضوع بیمه عمر و زندگی مطرح شد و برایم جذاب بود وقتی فهمیدم این افغان ها بیمه ندارند، جامعه به بیمه زندگی نیاز دارد اگر ما ادعای مهمان نوازی را داشته باشیم باید این کار را کنیم.
مدیر عامل بیمه باران گفت: این طرح ارزشمند است برای شرکت ما چون هم به مسئولیت خود عمل می کند طراحی هایی را انجام دادند، مطمئنم برای همسایه ها و مهمانان افغانستانی پوشش ها خیلی با اهمیت است این بیمه، بیمه ای است که ما در وسعمان می توانیم عرضه کنیم خود و خانواده با خانواده های افغانستانی ارتباط دارم خوب اینها موقعیت و وضعشان بد نیست اما بیمه ندارند. اغلب کسانی که برای این کار در نظر گرفتیم دوستان افغانستانی هستند .
وی افزود: تلاش کردیم تا حدودی بسته مناسبی را تهیه کنیم برای اینکه ثابت کنیم میخواهیم این کار را کنیم چون حق این بیمه ها اندک است و این سرمایه گذاری کمک میکند. به همین مناسبت دفتری را برای این کار اختصاص دادیم تلاش کردیم عمده فعالیتمان در فضای مجازی باشد که همه دسترسی داشته باشند.

 

ضابط نیا اظهار کرد: بیمه باران دومین شرکت تخصصی است که باعث شد قدمی برای مهاجران افغان برداریم تا حالا هیچ شرکتی پیش قدم نشده بود، از چندماه پیش تیم فنی و اجرایی کار را شروع کردند و ماحصل این اقدام تولد بیمه زندگی مهاجر است.
وی افزود: در شرایط فعلی سعی کردیم بیمه افراد مهاجر مثل افغان ها را پوشش دهیم که ممکن است دچار حوادثی شوند که زندگی آنها را تحت شعاع قرار دهد.
ضابط نیا اظهار کرد: بخش اول بیمه نامه حمایت می کند از سرپرست خانواده ها که با بیماری لاعلاج مواجه می شوند بخش دوم هم مشکل ساز شده چون این جامعه مولد هستند و کسب درآمد دارند اما این درآمدها جایگاه برای جمع شدن و تولید برای آینده خوب را ندارد ولی خوشبختانه در این بیمه نامه بخشی را دیدیم که این درآمدهای خرد در سرمایه گذاریهایی شرکت کند و مناسب با شرایط اقتصادی تقویت شود و بعد از 10 سال تبدیل به سرمایه شود.
وی ادامه داد: پس حال این عزیزان را در حالت حوادث پوشش می دهد و هم سرمایه گذاری برای آنها است واین ساختار سرمایه گذاری براساس آیین نامه بیمه مرکزی است بنابراین پول های خرد می آید وتبدیل به سرمایه می شود این افتخار را داشتیم که برای اولین بار طرح ایجاد ورونمایی می شود.

 

دکتر مژده افشار در این مراسم گفت: طبق آمار رسمی 5 میلیون مهاجر افغانی و دو میلیون و هشتصد هزار نفر مهاجر افغان غیر قانونی در ایران زندگی می کنند.
مجری این طرح اضافه کرد: جامعه افغانی ها مردمان صبور و نجیبی هستند آنها آدم های سختکوشی هستند اما پیگیر نیستند به همین منظور برای تسهیلات این افرادی که در ایران زندگی می کنند برآن شدیم تا بیمه زندگی مهاجر را به آنها ارائه دهیم.
دکتر افشار ادامه داد: جشنواره آرزوهای رنگین 20 خورده ای سال است که برگزار می شود امسال می‌خواهیم هزینه ها را صرف بیمه بچه ها کنیم سعی کنیم آرزوها را در قالب بیمه زندگی برآورده کنیم.


لازم به ذکر است در این نشست، جلالی یکی از کارگردانان سینما که فیلمهایی در مورد افغانی ها هم ساخته همچنین رحیمی، دکتر محسن قلعه ای از تهیه کنندگان سینما حضور داشتند.

شناسنامه


کدخبر: ۲۶۵۱۸۵
تاریخ: ۱۴۰۱/۱۱/۳۰     ساعت: ۱۶ : ۱۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
  • ١٦ شوال ١٤٤٥
  • Apr 25 2024