صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

شفر: حاضرم با قوه قضائیه ایران همکاری کنم

وینفرد شفر، سرمربی سابق استقلال، در گفت‌وگو با فارس درباره عدم دریافت مطالباتش از باشگاه استقلال تا امروز گفت: مهلت باشگاه استقلال به پایان رسیده است و به همین دلیل باشگاه قبلا با ۲۵ هزار فرانک سوئیس هم جریمه شده است. الان منتظر نامه نهایی فیفا هستم.

با توجه به حجم کار در کمیته انضباطی فیفا ممکن است این کار چند روز بیشتر طول بکشد. من از وضعیت در استقلال کمی گیج شده‌ام، چون چند هفته پیش به من قول داده شد مطالباتم را در چند روز آتی پرداخت می‌کنند، اما تاکنون هیچ چیزی پرداخت نشده است. با توجه به اینکه قول داده بودند، اما این پرداخت انجام نشده است، حدس می‌زنم اوضاع باشگاه کمی آشفته باشد. این موضوع ناراحت‌کننده است و من که خودم در آنجا همه چیز را تجربه کردم، از این اتفاق تعجب نمی‌کنم؛ این واقعیت غم‌انگیز استقلال است.
سرمربی آلمانی درباره اینکه قوه قضائیه به برخی از قرارداد‌های مربیان خارجی و بازیکنان در فوتبال ایران ورود کرده است، عنوان کرد: این اتفاق خیلی خوب است و همان‌طور که قبلا هم گفته‌ام، اگر بخواهند با کمال میل با آنها صحبت کرده و آنها را از تمام اتفاقاتی که در زمان حضورم در استقلال افتاد، مطلع می‌کنم.
شفر تأکید کرد: انتظار دارم آنها خیلی دقیق وضعیت مالی استقلال را در سالی که در این باشگاه حضور داشتم، ببینند. پیشنهاد می‌کنم آنها بررسی کنند که پول حاصل از نقل‌و‌انتقالات چه شد؟ امیدوارم شاهد شفافیت کامل و تحقیقات باز در این زمینه باشیم. درباره قرارداد‌ها ارزش قرارداد یک مربی به‌راحتی مشخص می‌شود. ابتدا آن را با سایر قرارداد‌های موجود در باشگاه‌های مشابه مقایسه می‌کنید.
او تصریح کرد: برانکو در پرسپولیس بالاترین قرارداد را داشت، چون پرسپولیس بسیار موفق بود و برانکو سال‌ها آنجا مربیگری می‌کرد، اما دستمزد سرمربی استقلال که باید تقریبا و حدودا به اندازه مربی پرسپولیس باشد، این‌گونه نبود. از خودتان سؤال کنید آیا مربی می‌تواند ارزش بازیکنان را بالا ببرد و موفقیت کسب کند؟ آیا او می‌تواند اعتبار ملی و بین‌المللی این باشگاه را افزایش دهد؟ من می‌توانم با جواب بله به تمام سؤالات شما پاسخ دهم.

 

منبع: شرق

شناسنامه


کدخبر: ۲۲۶۵۰۴
تاریخ: ۱۳۹۹/۶/۲۳     ساعت: ۹ : ۱۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • ١١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 20 2024