صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

بردهای اقتصادی و لذتبخش پرسپولیس

بردهای ۰-۱ پرسپولیس دیگر سوژه‌ای برای منتقدان یحیی گل‌محمدی محسوب نمی‌شود.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس با دو پیروزی متوالی 0-1 مقابل التعاون به صدر جدول گروه C لیگ قهرمانان رسیده است.
پرسپولیس یحیی متخصص بردهای 0-1 است و در لیگ برتر هم 12 امتیاز با این نتیجه به دست آورد تا عبارت بردهای اقتصادی، درباره نتایج این تیم زیاد استفاده شود.
البته که آن بردها انتقاداتی را برای یحیی به دنبال داشت و منتقدان سرمربی پرسپولیس عقیده داشتند تیم او فقط به 3 امتیاز فکر می‌کند و دنبال بازی هجومی و زیبا نیست. انتقادی که واکنش نزدیکان یحیی را در پی داشت و برای مثال داود فنایی مربی گلرهای پرسپولیس درباره این انتقاد گفته بود: اینها حرف‌های مغرضانه است که افرادی بیان می‌کنند که هیچ شناختی از فوتبال ندارند. ما یکی از بهترین خط‌حمله‌های لیگ هستیم و در دفاع هم بهترین هستیم اما وقتی تیم‌های دیگر مقابل ما دفاع چندلایه می‌چینند که کمتر گل بخورند، اصلا کسی به این موضوع توجه نمی‌کند که ما پرسپولیس هستیم و همه محتاط مقابل ما ظاهر می‌شوند. کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند بروند و آمار ما را نگاه کنند و ببینند که با بیش از 500 پاس سالم رد و بدل کردیم.
بردهای اقتصادی پرسپولیس در لیگ قهرمانان اما تا این لحظه باعث هیچ انتقادی از یحیی و تیمش نشده چون اشتیاق قرمزها برای بازی هجومی و گلزنی کاملا مشخص است و از طرف دیگر در شرایطی که بازیها به صورت کاملا فشرده برگزار می‌شود، مهمترین نکته گرفتن امتیاز برای صعود به مرحله بعدی است نه موارد دیگر.

شناسنامه


کدخبر: ۲۲۹۵۵۸
تاریخ: ۱۳۹۹/۶/۲۹     ساعت: ۱۱ : ۵۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 19 2024