صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

بایرن خوشحال است؛ چه خوب شد سانه را خریدیم

لروی سانه در پیروزی درخشان ۸-۰ بایرن مونیخ مقابل شالکه اولین گل خود با پیراهن بایرن را به ثمر رساند تا اولین گلش در بهترین شرایط ممکن به نام او به ثبت برسد.

شروع فصل جدید برای بایرن بهتر از این امکان نداشت. قهرمان سه جام بوندس لیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان در فصل گذشته اولین بازی خود در شروع فصل جدید را هم با اقتدار صد در صدی آغاز کردند تا نشان دهند قصد ندارند به این زودی ها به اقتدارشان در آلمان و اروپا خاتمه دهند.
در شب درخشش همه ستاره های بایرن مونیخ این تیم موفق شد حریفش شالکه را 8-0 در هم بکوبد. بازی دیشب بایرن نقاط مهم زیادی داشت از جمله هت تریک سرژ گنابری و پاس گل تماشایی رابونای رابرت لواندوفسکی؛ اما گلزنی لروی سانه ستاره سابق منچسترسیتی در اولین بازی خود برای بایرن هم از نکاتی بود که رسانه‌های آلمانی به آن توجه خاصی داشتند.
سانه در دقیقه 71 گل هفتم بایرن را زد و بعد از او هم گل آخر بایرن در دقیقه 81 تسوط جمال موسیالا به ثمر رسید که او هم مثل سانه اولین گلش با پیراهن این تیم را می زد.
لروی سانه بعد از مدتها کش و قوس اخیراً موفق شد با ترک باشگاه منچسترسیتی به آلیانز آرنا بیاید و با قراردادی به ارزش 49 میلیون یورو بازیکن بایرن شود.
نقش لروی سانه، رابرت لواندوفسکی و سرژ گنابری در پیروزی پر گل بایرن مونیخ. آنها بهترین خط حمله دنیا هستند؟
با اینکه در بازی دیروز عدم حضور تیاگو آلاکانتارا که به لیورپول منتقل شده را می شد در بایرن احساس کرد ولی لروی سانه با ارائه یک نمایش عالی نشان داد که در ادامه فصل و با قرار گیری هر چه بهتر در پازل تاکتیکی هانسی فلیک توان این را دارد که جای خالی او را برای بایرن پر کند.

 

منبع: ورزش 3

شناسنامه


کدخبر: ۲۲۹۵۶۲
تاریخ: ۱۳۹۹/۶/۲۹     ساعت: ۱۱ : ۵۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024