صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

دوئل خلیل‌زاده و رسول‌پناه به ویدیوی سوم رسید!

آیا شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس خواسته مالی عجیبی داشته است؟

 این سوالی است که جوابش را به جز خلیل‌زاده و رسول‌پناه و یکی دو نفر دیگر، شخص دیگری نمی‌داند. 
شجاع در شرایطی از پرسپولیس جدا شد که هنوز معلوم نیست در ماجرای اختلاف او با سرپرست باشگاه حق با کدام یک از طرفین است.
رسول‌پناه مدعی است خلیل‌زاده خواسته مالی غیرمنطقی داشته(قرارداد 120 میلیاردی برای 6 فصل) منتهی از قول نزدیکان شجاع این بحث مطرح شده که او خواسته ویژه‌ای نداشته و حاضر بوده به خاطر پرسپولیس و هوادارانش با باشگاه راه بیاید اما رسول‌پناه کار را به جایی رساند که امکان ماندن این بازیکن در پرسپولیس وجود نداشت!
در چنین شرایطی بازخوانی بخشی از مصاحبه 15 شهریور خلیل‌زاده نشان می دهد که شجاع ادعا کرده به خاطر پول از پرسپولیس جدا نشده است.
شجاع در آن مصاحبه در مورد اینکه برخی بازیکنان با ترفند داشتن پیشنهاد قصد دارند قراردادشان را بالا ببرند، گفته بود: این درست نیست که بازیکنی که قرارداد دارد، بخواهد مبلغ قراردادش را بالا ببرد.
شجاع در حالی این حرف را زده بود که روایت سرپرست باشگاه از خواسته‌های مدافع تیمش کاملا خلاف ادعای خلیل‌زاده است و حالا شاید بهترین راه، شفاف‌سازی درباره جزئیات مذاکره شجاع با مدیران پرسپولیس باشد تا مشخص شود که کدام یک از طرفین ماجرا، واقعیت را می‌گویند.
البته پیشنهاد خارجی شجاع آنقدر بالا بوده که به گردپای آخرین پیشنهاد رسول‌پناه به خلیل‌زاده نرسیده است. در واقع اگر خلیل‌زاده قصد ماندن داشت فسخ نمی‌کرد و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را از دست نمی‌داد.
برخی هم عقیده دارند که هر دو طرف یعنی خلیل‌زاده و رسول‌پناه حقیقت را نمی گویند. در هر حال خلیل‌زاده به خاطر رفتنش از پرسپولیس به شدت زیر فشار انتقادات است و رسول‌پناه به خاطر انتشار فایل صوتی سه روز پیش و ویدیوی دیروز. ویدیوی دیگری هم ظاهرا در کار است که رسول‌پناه از سید جلال حسینی و یحیی گل‌محمدی به شدت انتقاد کرده است. باید دید این ویدیو امروز منتشر می شود یا انتشار آن به فردا موکول شود.

 

منبع: آخزین خبر/ فوتبالی،

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۲۹۳۰
تاریخ: ۱۳۹۹/۸/۳     ساعت: ۶ : ۲۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
  • ١٥ شوال ١٤٤٥
  • Apr 24 2024