صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

ارثیه میلیون دلاری دیگو

میزان در آمدهای دیه گو مارادونای فقید را ۵۰۰ میلیون دلار تخمین می زنند. او تهدید کرده بود همه این اموال را می بخشد.

«به همه شما می گویم که چیزی را به ارث نمی گذارم و همه را اهدا خواهم کرد. هرچه که در زندگی ام به دست آورده ام را می بخشم.» این جملات تند دیه گو مارادونا در نوامبر 2019 بود. همان جا بود که بحث بر سر ارث و میراث دیه گو شروع شد و البته جانینا دختر او نسبت به وضعیت سلامتی پدرش ابراز نگرانی کرد:« در ظاهر، پدرم در حال مرگ نیست اما از درون این اتفاق در حال رخ دادن است.»
اظهارات دیه گو اما خیلی زود به دلیل مشروعیت وراث حقیقی طبق قانون مدنی آرژانتین نقض شد. قانونی که تضمین می کند که همسر یا همسران قانونی و فرزندان دیه گو از میراث او سهم خواهند داشت. حالا و پس از مرگ دیه گو، بار دیگر این بحث مطرح شده است.
مارادونا در حالی از دنیا رفت که در نیمه های یک جدل قضایی با کلودیا ویافانه همسر سابقش بود. کسی که 20 سال با او زندگی کرد و دو فرزند نیز از او دارد.
دیه گو، کلودیا را به سوء مدیریت 458 مورد از متعلقات او در دوران زندگی مشترک شان متهم کرده بود. کلاهبرداری و فرار مالیاتی نیز از دیگر اتهامت دیه گو به همسر سابقش بود. کلودیا از دیه گو وکالت برای اداره اموالش داشت. در تمامی دادگاه ها دالما و جانینا از مادرشان دفاع کرده بودند.
میراث دیه گو متشکل از اموال شخصی چون خانه ها، اتوموبیل ها و جواهرات است که از بوینس آیرس تا ابوظبی را شامل می شود. قراردادها و سرمایه گذاری های هنگفت دیه گو در سرتاسر جهان که در آنها زندگی و فعالیت کرده بود. فرزندان دیه گو طبق قانون مدنی آرژانتین دو سوم اموال او را به ارث خواهند برد.
مارادونا در آرژانتین 5 ملک مسکونی و تجاری به نام خود دارد. دپارتمان تجاری سوگرولا و هابانا در ویا دووتو، یکی دیگر در همین منطقه، یک دپارتمان در پوئرتو مادرو، یک خانه بزرگ در نوردلتا که خواهرانش در آن زندگی می کنند و یک خانه در بلاویستا که برای نامزد سابقش روسیو اولیوا خریداری کرده است.
به نام دیه گو 4 اتوموبیل در آرژانتین به ثبت رسیده است. یک رولزرویس 300 هزار یورویی و یک بی ام و آی 8 145 هزار یورویی نیز در دوبی به نام دیه گو مارادوناست.
او در بلاروس و زمانی که به عنوان رئیس افتخاری باشگاه دینامو برست مشغول فعالیت بود نیز یک جواهر 300 هزار یورویی و یک تانک ارتشی آبی خاکی اختصاصی طراحی شده در اختیار داشت که همچنان متعلق به او هستند. تانکی با 2.6 متر طول و 4.5 متر عرض با 2.3 تن وزن که ظرفیت هفت نفر را دارد.
در میان قراردادهایی که به نام دیه گو هستند می توان به قرارداد فعلی او با خیمناسیا لاپلاتا اشاره کرد. او تا قبل از مرگ سرمربی این باشگاه بود. دیه گو دارای قراردادی مادام العمر با کمپانی آلمانی پوما بود و نیز با شرکت کونامی و ای ای اسپورتس که از چهره او در بازی های ویدیویی استفاده می کردند. به نام دیه گو مدارس فوتبالی در چین، کوبا و نیز ایتالیا مشغول فعالیت هستند. دیه گو در ایتالیا نیز مستغلاتی دارد.
نمی توان به درستی ارزش دارایی های دیه گو مارادونا را تخمین زد ولی طبق گزارش پورتال "Celebrity Net Worth"، می توان گفت که ارزش دارایی های مارادونا نزدیک به 500 میلیون دلار است.
دیه گو در دوران فوتبال و نیز مربیگری اش، میلیون ها دلار کسب کرد. او در دهه 80 همواره جزو بازیکنانی بود که بیشترین دستمزدها را می گرفت. او با برند ساعت هالبوت، کمپانی پوما و کوکاکولا نیز قرارداد داشت. از سوی دیگر کارشناسان فوربس رقم دارایی های او را کمتر و بین 75 تا 100 میلیون دلار تخمین می زنند.
فرزندان دیه گو مارادونا
دیه گو 5 فرزند دارد. دالما و جانینا از ازدواج اولش با کلودیا ویافانیه، دالما یک فزند به نام روما و جانینا نیز فرزندی به نام بنجامین دارد که حاصل ازدواجش با فوتبالیست معروف، سرخیو آگوئرو است.
سال 2013 دیه گو صاحب فرزندی به نام دیه گو فرناندو از نامزدش ورونیکا اوخدا شد. در سال 2014 او پذیرفت که پدر بیولوژیکی دختری به نا جاناست که سال 1996 در ایتالیا متولد شد. سال 2016 نیز او در نهایت پذیرفت که دیه گو جونیور سیناگرا مارادونا نیز فرزند اوست. دیه گو جونیور حاصل رابطه کوتاه مدت دیه گو مارادونا با کریستینا سیناگراست. در مقطعی که دیه گو برای ناپولی بازی می کرد. او 32 ساله است.
سال 2019 ماتیاس مورلا وکیل مارادونا فاش ساخت که دیه گو سه فرزند نیز در کوبا از دو مادر مختلف دارد. همه اینها حاصل رابطه های کوتاه مدت او بین سال های 2000 تا 2005 هستند. دیه گو سال 2004 و پس از تست DNA پذیرفت که این سه نیز متعلق به او هستند.

 


 

منبع: ورزش 3

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۶۰۳۰
تاریخ: ۱۳۹۹/۹/۱۰     ساعت: ۰ : ۱۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024