صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

توصیه‌های افسر پزشکی AFC به پرسپولیسی‌ها

دکتر بهار حسن میرزایی افسر پزشکی AFC در گفتگو با شبکه ورزش اعلام کرد که در قطر پروتکل های سخت گیرانه ای رعایت می شود.

تیم پرسپولیس که خود را برای پرواز به قطر جهت شرکت در دیدار فینال مهیا می کند، این روزها تمام تمرکز مجموعه این تیم بر روی حفظ سلامتی بازیکنان و جلوگیری از ابتلای بازیکنان این تیم به ویروس کروناست.
دکتر بهار حسن میرزایی افسر پزشکی AFC در گفتگو با شبکه ورزش درخصوص حضور تیم پرسپولیس و رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: واقعیت این است که در قطر پروتکل های سخت گیرانه ای را رعایت می کنند. تیم قبل از ترک کشور و سوار هواپیما شدن، باید یک تست منفی از تمام بازیکنان ارائه بدهند.
او ادامه داد: به محض ورود به کشور قطر، در داخل فرودگاه نیز مجددا بر روی کلیه افراد تست گرفته می شود تا زمان آمدن نتیجه تست دوم، افراد حق خروج از هتل محل قرنطینه خودشان را ندارند.
وی گفت: اگر تست کرونای کسی در نمونه گیری دوم که در قطر انجام می گیرد مثبت باشد علی رغم اینکه قبل از ورود به قطر تست منفی ارائه داده باشد، به قرنطینه منتقل می شود و حق حضور در مسابقات را نخواهد داشت.
دکتر بهار حسن میرزایی در ادامه اضافه کرد: مدت زمان قرنطینه 14 روز است و عملا این بدان معناست که بازی فینال برای آن بازیکن یا اعضای کادر تیم تمام شده و آن فرد حق حضور در بازی پایانی را ندارد.
او در پایان گفت: پس نکاتی که ما به باشگاه پرسپولیس توصیه می کنیم این است که تمامی تماس های بازیکنان و اعضای کادر تیم در روزهای منتهی به ترک ایران با افراد خارج از مجموعه تیمشان به حداقل برسانند تا خطر انتقال این ویروس را نداشته باشند تا در نتیجه تمام اعضای تیم پرسپولیس در سلامت کامل به قطر سفر کنند.

 

منبع: ورزش 3

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۶۲۹۶
تاریخ: ۱۳۹۹/۹/۱۸     ساعت: ۹ : ۵۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
  • ١٤ شوال ١٤٤٥
  • Apr 23 2024