صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

پورموسوی: در شرایط برابر به جوان‌ها فرصت می‌دهم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به تمجید از نمایش شاگردانش در دیدار مقابل گل گهر سیرجان پرداخت و عملکرد آنها را ستود.

سید اکبر پورموسوی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: خدا را شکر می‌کنم که بازی را بردیم. خسته نباشید می‌گویم به تیم قلعه‌نویی که بازی خوبی انجام داد. در طول هفته تمرینات خوبی انجام دادیم و در چند جلسه تمرین‌مان روی نقاط قوت و ضعف گل‌گهر کار کرده بودیم. یک تبریک جانانه به بازیکنانم می‌گویم. آنها امروز هرچه داشتند در بازی گذاشتند.
وی در مورد کنترل بازی بعد از دریافت گل و استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش تصریح کرد: جا دارد از بچه‌های باتجربه تیمم یک بار دیگر تشکر کنم. واقعاً آنها هستند که در تیم بزرگی می‌کنند و در شرایط سخت از جوانان‌مان حمایت می‌کنند. ضمن احترام به همه بازیکنان در شرایط 50-50 فقط از جوانانم استفاده می‌کنم.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: ما با تمریناتی که در طول هفته برگزار می‌کنیم، هر بازیکنی که آماده باشد بازی می‌دهیم و مطمئناً از جوانان‌مان هم استفاده می‌کنیم. در دیدار مقابل استقلال و پرسپولیس هم جوانان ما بازی کردند. امروز هم ما مقابل گل‌گهر که تیمی باکیفیت بود دو بازیکن جوان‌مان را بازی دادیم.
پورموسوی در خصوص بازی بعدی تیمش مقابل آلومینیوم در اراک خاطرنشان کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ما قول می‌دهیم تا دو ساعت به خاطر پیروزی مقابل گل‌گهر خوشحالی کنیم. به محض اینکه فیلم بازی آلومینیوم را به دست‌مان برسد، شرایط این تیم را هم بررسی می‌کنیم. فرصت چندانی نداریم، ما یک جلسه ریکاوری داریم و یک جلسه تمرین تاکتیکی. ما تلاش می‌کنیم تا با تمرینات مناسب و ریکاوری خوب به بازی با آلومینیوم برسیم.

 

منبع: تسنیم

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۷۴۳۱
تاریخ: ۱۳۹۹/۹/۲۳     ساعت: ۰ : ۴۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 19 2024