صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

فوتبال تهران را از مرگ نجات دهید

تا انتخابات هیئت فوتبال تهران زمانی باقی نمانده اما کاش آنها که رأی می‌دهند توجه داشته باشند که باید برای ۴ سال آینده فوتبال یک استان تصمیم بگیرند.

قرار است مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال تهران روز 4 اسفند برگزار شود. افرادی برای ریاست ثبت نام کرده‌اند و افرادی هم قرار است به آنها رأی بدهند. به گروه اول کاری نداریم اما با گروه دوم خیلی کار داریم.
روزگاری فوتبال تهران آقای فوتبال ایران بود و سهمی قابل اعتنا در فهرست تیم ملی داشت. بازیکنان پرسپولیس و استقلال از بازیکنانی تشکیل می‌شدند که در تهران متولد شده بودند اما حالا سهم تهران از فهرست تیم ملی چند نفر است؟ پرسپولیس و استقلال که روزگاری از بازیکنان تهرانی تشکیل شده بودند، حالا روی هم رفته و از مجموع 46 بازیکن فهرست اصلی، تنها 5 بازیکن تهرانی دارند (یعنی تقریباً 10 درصد این دو تیم تهرانی هستند). این آمار اگر برای گردانندگان فوتبال تهران قابل قبول باشد برای ما نیست. آنها که قرار است در مجمع هیئت فوتبال رأی بدهند این نکته مهم را در نظر داشته باشند که فوتبال تهران از چه درجه‌ و ابهتی به اوضاع کنونی رسیده است. آنها که قرار است برای آینده فوتبال تهران تصمیم بگیرند به این پرسش پاسخ دهند که با چه متر و بر چه اساسی رأی می‌دهند و کدام مصلحت را در نظر می‌گیرند؛ منافع فردی یا منافع شهری و استانی؟
تا انتخابات هیئت تهران زمانی باقی نمانده اما کاش آنها که رأی می‌دهند توجه داشته باشند که باید برای 4 سال آینده فوتبال یک استان تصمیم بگیرند.

 


منبع: ایلنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۵۸۲۴
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۱/۲۸     ساعت: ۱۳ : ۳۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
  • ٢٩ شوال ١٤٤٥
  • May 08 2024