صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

حاج محمود ترسید

محمود فکری در اولین هفته از دور برگشت لیگ برتر ایران، تیمش را با روشی تقریباً دفاعی در رفسنجان آرایش کرد.

محمود فکری ترجیح داد بار دیگر از چهار مدافع استفاده کند و به طور همزمان از مسعود ریگی و فرشید باقری به عنوان هافبک دفاعی بهره ببرد. جلوتر از آنها فرشید اسماعیلی بازی می‌کند که وظیفه بازی‌سازی برای قایدی و دیاباته را دارد در واقع می‌توان گفت استقلال فقط با سه عنصر هجومی در برابر مس رفسنجان قرار گرفت و البته از بابک مرادی هم استفاده کرد.
فکری وریا غفوری را در دفاع راست گذاشت اما در مجموع ترکیب تیمش به مراتب دفاعی تر از بازی با سپاهان بود. جالب این‌که در آن بازی فکری حتی مسعود ریگی را هم بازی نداد اما مقابل مس رفسنجان از ریگی و فرشید باقری به صورت همزمان استفاده کرد.

قایدی با 11 جلسه غیبت فیکس شد!
مهدی قایدی که خیلی‌ها فکر می‌کردند به دلیل 11 جلسه غیبت در تمرینات استقلال به رفسنجان نرود، مقابل مس فیکس شد!
محمود فکری نشان داد که خیلی به تمرین کردن یک بازیکن اهمیت نمی دهد او درحالی از مهدی قایدی استفاده کرد و او را در ترکیب اصلی قرار دادکه مهدی فقط یک تمرین جدی را قبل از بازی با مس پشت سر گذاشته بود در آن سو ارسلان مطهری که در بازی رفت هم گل زده بود و در تمام تمرینات شرکت داشت، نیمکت نشین شد و تماشاگر بازی قایدی و دیاباته.
 فکری که موقعیت خوبی در استقلال ندارد، ترجیح داد در این بازی از زوج معروف فیل و فنجان استفاده کند و چه بسا اگر رشید مظاهری هم با تیم به رفسنجان رفته بود، فیکس بازی می کرد!

 

منبع: خبرورزشی

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۸۰۰۰
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۲/۱۶     ساعت: ۸ : ۳۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
  • ٢٧ شوال ١٤٤٥
  • May 06 2024