صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

این جام بارسلونا را نجات نخواهد داد!

از نظر مهاجم سابق بارسلونا قرار نیست فصل بارسلونا با کسب جام نجات پیدا کند.

ریوالدو معتقد است تصمیم کومان مبنی بر نیمکت نشینی گریزمان درست بوده است.
به نقل از BarcaTimes ریوالدو، مهاجم برزیلی سابق بارسلونا در مصاحبه جدید خود با Betfair در مورد وضعیت بارسلونا، تراشتگن، گریزمان صحبت کرده است.ریوالدو در این مصاحبه گفته است:
مبارزه برای کسب جام همیشه خوب است و با حضور در فینال، تیم خیلی به آن نزدیک می شود اما پس از منابع و هزینه هایی که صرف شده، به نظرم بردن این جام (کوپا دل ری) فصل بارسلونا را نجات نخواهد داد. به نظرم با حذف احتمالی از لیگ قهرمانان اروپا، تمرکز بارسلونا باید روی فتح لالیگا باشد؛ آنها هنوز برای آن شانس دارند. در صورت کسب دو گانه (داخلی) می توانیم بگوییم بارسلونا فصل موفقی داشته است. 
گریزمان؟ او حالا به نیمکت تبعید شده و تیم همچنان خوب نتیجه می گیرد، چیزی که نشان می دهد در این مورد حق با کومان بود. اما خب این ماجرا با این موضوع که آنتوان بازیکن فوق العاده ای است هیچ منافاتی ندارد. او باید هر بار که به زمین می رود این را به سرمربی ثابت کند چون ظاهرا هنوز کومان متقاعد نشده است. به نظرم گریزمان هنوز شانس این را دارد که ارزشش را در باشگاه نشان بدهد. 
خوشحالی کومان با بازیکنان (پس از بازی با سویا) نشان می دهد او روی کارش که برگرداندن بارسلونا به جایگاه شایسته است، تمرکز دارد. 
ما همیشه در مورد مهاجمان حرف می زنیم چون آنها کسانی هستند که با گلزنی می درخشند، این خیلی هم خوب است اما تراشتگن کسی است که در موقعیتی که بارسلونا با مشکلاتی رو به رو بوده، چندین فصل درخشان داشته باشد. او برای باشگاه بسیار بسیار مهم بوده است. 

 

منبع: طرفداری

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۸۰۰۸
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۲/۱۶     ساعت: ۱۲ : ۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
  • ٢٨ شوال ١٤٤٥
  • May 07 2024