صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

اعتراض تند هواداران یوونتوس به ستاره‌ها: فقط به فکر شبکه‌های اجتماعی هستید!

هواداران افراطی یوونتوس که از شرایط تیم‌شان و اخلاق بازیکنان در راستای عدم رعایت پروتکل‌ها ناراضی هستند با برپایی یک بنر اعتراض‌شان را نشان دادند.

هواداران یوونتوس پیش از دیدار امروز مقابل تیم تورینو در چهارچوب رقابت‌های سری آ که در روزشگاه تیم تورینیو در ساعت 20:30 برگزار می‌شود با برافراشته کردن یک بنر در اطراف ورزشگاه آلیانز (ورزشگاه خانگی یووه) اعتراض خود را به بازیکنان نشان دادند.
آندرا پیرلو با مشورت با باشگاه تصمیم گرفت پائولو دیبالا، آرتو ملو و وستون مک‌کنی را به دلیل شرکت در یک میهمانی شام و شکستن پروتکل‌ها از لیست تیم برای دربی دلاموله (دربی تورین) خط بزند. به همین دلیل با توجه به شکست یوونتوس در دیدار مقابل بنونتو و پیش از دیدار امروز یوونتوس مقابل تورینو، هواداران افراطی یوونتوس تصمیم گرفتند یک پیام برای بازیکنان تیم‌شان بفرستند. آن‌ها روی یک بنر نوشته‌اند: «شما تنها به شبکه‌های احتماعی فکر می‌کنید. تنها به اسپانسرها و پول‌های میلیونی‌تان! روی دربی تمرکز کنید و جرات نشان دهید!».
نکته مهم اینجاست با توجه به کنار گذاشته شدن این 3 بازیکن و حذف مریح دمیرال و لئوناردو بونوچی به دلیل ابتلا به کرونا و البته محرومیت بوفون به دلیل استفاده از عباراتی که کفر محسوب می‌شود حالا دست پیرلو در دربی بسیار خالی است.

 

منبع: آخرین خبر

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۹۲۳۰
تاریخ: ۱۴۰۰/۱/۱۴     ساعت: ۱۴ : ۳۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024