صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

پیشکسوت آبی‌پوشان: بازیکنان استقلال رابطه خوبی با مجیدی دارند

عضو پیشین هیات مدیره استقلال گفت: هیات مدیره جدید این باشگاه باید به دور از حواشی مصوبات خود را اجرایی کرده و تا دیر نشده مطالبات بازیکنان پرداخت شود.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، تیم استقلال خیلی نسبت به چند ماه پیش بهتر شده است. البته در برخی نقاط مشکلاتی داریم ولی امیدوارم کادرفنی با موفقیت کار را به اتمام برساند و آقای مجیدی فصل بعد تیم را خودش ببندد و مشکلات را حل کند.
قراب تصریح کرد: امیدوارم با تلاش کادرفنی و بازیکنان بتوانیم در جام حذفی قهرمان شویم. من مطمئنم که پنجشنبه هم تیم ما برنده از زمین بیرون خواهد آمد چون شکل خوبی پیدا کرده‌ایم. معلوم است که بازیکنان هرچه دارند را به خاطر علاقه به فرهاد مجیدی روی زمین اجرا می‌کنند و رابطه بسیار خوبی بین بازیکنان و آقای مجیدی شکل گرفته است.
پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: بعد از تغییر هیات مدیره باشگاه، هیات مدیره جدید مصوباتی داشت از جمله پرداخت مطالبات بازیکنان. باید هیات مدیره به دور از حواشی مصوبات خود را انجام دهد و تا دیر نشده مطالبات بازیکنان را بدهد. الان وظیفه هیات مدیره این است که همین مصوبات را انجام دهند و محیط استقلال را آرام کند تا ان‌شاءالله تیم به موفقیت برسد.

 

منبع: مهر

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۳۶۸۰
تاریخ: ۱۴۰۰/۴/۸     ساعت: ۹ : ۵۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024