صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

دعوای ادامه‌دار رحمتی با مدیران!

با وجود این‌که سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو مشخص شده اما دعوا بین مهدی رحمتی و مدیران مجموعه شهرخودرو همچنان ادامه دارد. کسی فکرش را نمی‌کرد که روزی حمیداوی با رحمتی در ۲ جناح مخالف قرار گیرند و این گونه از خجالت هم دربیایند.

به تازگی مدیرعامل باشگاه شهرخودرو در اظهاراتی تند رحمتی را نشانه گرفت و مطالبی عنوان کرد که در مقابل وکیل رحمتی هم نسبت به سخنان مدیر عامل واکنش تندی نشان داد. این در حالی است که تمرینات رسمی تیم فوتبال شهرخودرو از امروز با حضور رضا مهاجری، سرمربی جدید آغاز می‌شود اما باشگاه هنوز اسیر یک‌سری حواشی است که هنوز ادامه دارد و قطعا در آینده به ضرر این تیم تمام می‌شود. اما اظهاراتی که از سوی دوطرف بیان شد نیز قابل تامل و عجیب است که بیشتر دامن‌گیر خود تیم فوتبال شهرخودرو می‌شود.  

 داستان فیلم 
مدیرعامل باشگاه شهرخودرو در ابتدا به قطع همکاری با مهدی رحمتی اشاره می‌کند و می‌گوید: «نه تنها مهدی رحمتی که افراد دیگری که با حمایت حمیداوی در تیم فوتبال کار کردند، علیه او موضع گرفتند و حرف زدند، در حالی که آنها کارمند وی بودند و اتفاقاتی افتاد که به هیچ‌وجه اخلاقی نبود. مشکلاتی که برای حمیداوی رخ داد فوتبالی نبود و مربوط به کار و تجارتش بود. او را آزاد کردند و مشکلاتی بوده که به امید خدا رفع می‌شود و در تیم دخالت نمی‌کنند چراکه هیئت‌مدیره تعیین شد و کار به دست آنها انجام می‌شود. خدا را شکر شرایط نرمال است و مهاجری نیز برنامه خود را به ما داده و همه ما برای موفقیت شهرخودرو در تلاش هستیم.» مسعود معمایی با اشاره به اتفاقات رخ‌داده در چند روز اخیر می‌افزاید: «اگر دیر سرمربی تیم را انتخاب کردیم، تنها به خاطر رحمتی بود چون ابتدا دوست داشتیم با او صحبت کنیم اما متاسفانه به جای این‌که با واقعیت‌ها برخورد کنیم، تنها به دنبال جنجال و حاشیه هستیم. این خیلی زننده است که 5 دقیقه در اتاق معاون آقای حمیداوی بنشیند و فیلم بگیرد و بگوید من آمدم اما کسی نبود. این‌ها یک‌سری اتهامات واهی است و از واقعیت دور است. من توصیه می‌کنم آقای رحمتی اگر می‌خواهد در عرصه مربیگری موفق باشد باید برخوردهایی که در زمان بازی، آقای قلعه‌نویی و کی‌‌روش با او داشتند را کنار بگذارد. این کارها بچه‌گانه است. رحمتی اسطوره است و من فکر نمی‌کردم این گونه برخورد کند. جایگاه او عوض شده و حالا مربی است، باید پخته‌تر عمل کند. هیچ کسی حاضر نبود از او استفاده کند ولی حمیداوی از او حمایت کرد.» مدیرعامل باشگاه شهرخودرو در خصوص حواشی به‌وجود آمده نیز اظهار می‌دارد: «نام این تیم شهرخودروست و دادستانی طی نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال داده بود از آنها خواست تا مشخص شدن وضع مالکیت این تیم مدیریت این تیم بر عهده هیئت فوتبال مشهد باشد و قرار نبود اسم تیم عوض شود. الان که تیم را پس گرفتیم با مهدی رحمتی و چند مربی دیگر برای انتخاب سرمربی تیم صحبت کردیم و در نتیجه با توجه به شرایط موجود با رضا مهاجری به توافق رسیدیم. به هیچ کس رضایت‌نامه نمی‌دهیم و از حالا همه چیز در اختیار رضا مهاجری است و از او حمایت می‌کنیم.»
 اظهارات تند وکیل رحمتی
اما وکیل مهدی رحمتی به صحبت‌های معمایی، مدیرعامل باشگاه شهرخودرو واکنش تندی نشان داد. به گزارش ورزش‌سه، مصطفی صادقی، وکیل سیدمهدی رحمتی در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل شهرخودرو علیه سرمربی سابق این تیم می‌گوید: «متاسفانه او(معمایی) باز هم علیه رحمتی صحبت‌هایی را مطرح کرده است. باید یاد بگیرند که موارد را صادقانه و درست مطرح کنند. البته سابقه معمایی در فوتبال مشخص است و همه فوتبالی‌ها رحمتی، نوازی، سامره، بادامکی و نامداری را می‌شناسند.» او در ادامه با اشاره به بخشی از صحبت‌های مدیرعامل شهرخودرو می‌افزاید: «او در حالی از رحمتی به عنوان کارمند حمیداوی یاد کرده که باید بگویم در مرام آقایان حمیداوی و معمایی ظاهرا به کارمند نباید حقوق و دستمزد پرداخت کنند! آقایان خیال کرده‌اند که فوتبال هم مانند حوزه خودروست که از مردم پول بگیرند و خودرو تحویل ندهند.» وی در بخش بعدی صحبت‌های خود عنوان می‌کند: «به آقای معمایی توصیه می‌کنم به جای حرف‌های کذب، به تعهدات مالی مالک و باشگاهش در قبال مربیان فصل گذشته عمل کند. متاسفانه معمایی با مصاحبه کردن علیه رحمتی به دنبال کسب شهرت است و ظاهرا بدنامی را بهتر از گمنامی می‌داند. اگر بار دیگر معمایی یا دیگران علیه رحمتی صحبت کنند، نکاتی درباره سوابق ورزشی و تجاری حمیداوی خواهم گفت که همه مردم وی را بهتر بشناسند.» وی تصریح می‌کند: «یاد بگیرید وقتی مهمان دعوت می‌کنید، خلف‌وعده نکنید. وقتی تاخیر می‌کنید چه یک دقیقه چه 10 دقیقه و چه 100 دقیقه باید مسئولیت آن را پذیرفته و عذرخواهی کنید. بیش از این با مصاحبه‌های مضحک خود مردم و فوتبال‌دوستان را نخندانید.»

 

منبع: آخرین خبر

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۵۳۲۹
تاریخ: ۱۴۰۰/۶/۱۴     ساعت: ۱۲ : ۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024