صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

سود نجومی پاریسن‌ژرمن از این ستاره

هرچند انتقال نیمار برای پی اس جی هزینه ای ۵۰۰ میلیون یورویی داشت ولی بخش مهمی از این هزینه در همان سال اول حضور نیمار جبران شد.


2 روز پیش بود که نشریه ال موندو اسپانیا فاش کرد که جذب نیمار برای پی اس جی در سال 2017 هزینه ای 489 میلیون یورویی داشته است. در واقع هرچند پاریسی ها 222 میلیون یورو به بارسا پرداخت کردند ولی با احتساب همه هزینه ها، دستمزد و پاداش، این رقم تا 500 میلیون یورو افزایش می یابد.
در مراسم معارفه نیمار بود که ناصر الخلیفی رئیس پی اس جی تاکید کرد که با نیمار به راحتی این هزینه ها را جبران خواهند کرد و طبق ادعای مارکا،همینطور نیز شده است.


مارکا در این مورد نوشته است که نیمار در همان اولین فصل حضورش توانست تا 400 میلیون یورو به پی اس جی سود برساند.
باشگاه پاریسی به لطف نیمار توانست با اسپانسرهای بزرگی چون "ریپلای" و نایک جوردن قراردادهای هنگفت امضا کند. در شبکه اجتماعی توئیتر تعداد تعقیب کنندگانش از 9 میلیون به 40 میلیون افزایش یافت. پی اس جی توانست با دیزنی چنل و نیز ای اس پی ان و فاکس اسپورتس برزیل قرارداد حق پخش امضا کند و تعداد بینندگان بازی های این تیم رشد 25 درصدی را به خود دید.

حضور نیمار و تمدید قرارداد اخیر با او برای پی اس جی یک فایده بسیار مهم دیگر نیز داشت، راضی کردن لیونل مسی برای انتقال به پاریس. بدون شک اگر نیمار در پی اس جی نمی ماند یا اصلا راهی این تیم نشده بود، لئو مسی نیز اکنون پیراهن پی اس جی را به تن نداشت.

 

منبع: ورزش 3

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۵۳۷۸
تاریخ: ۱۴۰۰/۶/۱۷     ساعت: ۱ : ۵۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024