صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

آرزو دارم گواردیولا سرمربی اسپانیا شود

لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا عنوان کرد که اگر پپ گواردیولا خواهان سرمربی‌گری لاروخا باشد، او با کمال میل، این سمت را به او خواهد سپرد.

به گزارش فوتبالی، لوئیز انریکه پس از خروج از بارسلونا، هدایت لاروخا را برعهده گرفت، اما به دلیل مرگ دخترش، مجبور به کناره گیری از این سمت شد و جای خود را لوپتگی داد. به هر حال بار دیگر لوئیز انریکه هدایت اسپانیا را قبول کرد و موفق شد همراه با این تیم به جمع 4 تیم برتر یورو 2020 راه پیدا کند. در تورنمنت یورو 2020 اسپانیا عملکرد مناسبی نداشت و خیلی‌ از مردم خبر از اخراج زودهنگامش می‌دادند، اما با این وجود انریکه تا مرحله نیمه نهایی اسپانیا را بالا برد، اما در نهایت مغلوب ایتالیا شد. 
به نقل از سایت گل، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی اعلام کرد که پس از پایان قراردادش در اتحاد، دیگر تمایلی به ادامه کارش در انگلستان ندارد و می‌خواهد سرمربی یک تیم ملی شود. انریکه در این باره گفت: "اگر گواردیولا سرمربی اسپانیا شود، عالی است. من آرزوی چنین چیزی را دارم. به نظرم بهتر از این نخواهد شد. چیزی که بیشتر دوست دارم این است که مهر کار گواردیولا روی تیم ملی ما بخورد. فکر نکنم که اسپانیا بتواند سرمربی بهتر از گواردیولا پیدا کند."

 

منبع: آخرین خبر

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۵۳۷۹
تاریخ: ۱۴۰۰/۶/۱۷     ساعت: ۱ : ۵۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024