صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

چهارمین ستاره فداکار بارسلونا

ساموئل اومتیتی نیز به گروه بازیکنانی پیوست که پیشنهاد کاهش دستمزد باشگاه بارسلونا را پذیرفته است.

شرایط سخت مالی و بدهی های فراوان بعد از شیوع ویروس کرونا باعث شده بارسلونا روزهای بسیار دشواری را تجربه کند و این اوضاع حتی باعث شد لیونل مسی نیز این باشگاه را ترک کند. بسیاری از بازیکنان اصلی بارسلونا پیشنهاد کاهش حقوق از سوی خوان لاپورتا را پذیرفتند و ستاره های باتجربه ای چون جرارد پیکه، یوردی آلبا و سرخیو بوسکتس اولین بازیکنانی بودند که برای بهبود شرایط، این خواسته را قبول کردند.
سرجی روبرتو نیز در حال حاضر در حال توافق در کاهش حقوق جدید است و نشریه مارکا مدعی شد ساموئل اومتیتی، ​​مدافع فرانسوی بارسلونا نیز قصد دارد این پیشنهاد را قبول کند. این مدافع میانی به خوبی از شرایط باشگاه آگاه است و پیشنهاد کاهش دستمزد از سوی خوان لاپورتا را پذیرفته است. اومتیتی ​در سالهای اخیر از مصدومیت های زیادی رنج برده و کمتر در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفته است. ساموئل اومتیتی می خواهد نشان دهد خواهان ماندن و همکاری با باشگاه است و اینگونه قصد دارد حسن نیت خود را به خوان لاپورتا ثابت کند.
اریک گارسیا و جرارد پیکه در این فصل مدافعان اصلی بارسلونا هستند و بازیکنانی چون اومتیتی​​، رونالد آرائوخو، اسکار مینگزا و کلمنت لنگلت برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باید مبارزه کنند. این در حالیست که چند روز قبل عنوان شد ساموئل اومتیتی برای ماندن در بارسلونا در دفتر خوان لاپورتا حتی به گریه افتاده و به دشواری شرایط ماندن در این باشگاه را فراهم کرده است.

 

منبع: ورزش 3

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۵۳۸۱
تاریخ: ۱۴۰۰/۶/۱۷     ساعت: ۱ : ۵۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024