صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

بدون شجاع خلیل‌زاده تیم ملی اُفت کرد

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و می‌توانیم خیلی زود شکست مقابل کره را جبران کنیم.

نیما نکیسا درباره شکست 2 بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره‌جنوبی و ثبت نخستین باخت ایران در مرحله انتخابی جام جهانی 2022، اظهار داشت: نبود 5 بازیکن به دلیل کرونا و همچنین محرومیت لطمه بدی به تیم ملی وارد کرد. البته با وجود این مسئله، ملی‌پوشان در دقایق ابتدایی خیلی خوب کره را تحت فشار قرار دادند و حتی دو موقعیت خوب هم داشتند تا از حریف پیشی بگیریم، اما از شانس بد این اتفاق رخ نداد.
وی‌ افزود: در دقیقه بدی گل خوردیم و می‌توانستیم پر تلاش، بهتر و با سیاست تر بازی می‌کردیم تا نیمه نخست را با تساوی به رختکن برویم. نباید عارف غلامی در سمت راست قرار می‌گرفت و بهتر بود بازیکن دیگری در آن پست مورد استفاده قرار بگیرد، هر چند غلامی بازیکن پرتلاش و بزرگی است، اما بهتر بود در جای دیگری از وی استفاده می‌شد.
*زمانی که خلیل‌زاده از بازی خارج شد، تیم ملی اُفت کرد
دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال تصریح کرد: زمانی تیم ملی اُفت کرد که خلیل زاده از بازی خارج شد، از طرفی غیبت عزت اللهی، طارمی، جهانبخش و قدوس نیز شرایط را برای تیم ملی سخت کرده بود. بهتر بود در بین دو نیمه تاکتیک دیگری از سوی کادرفنی اتخاذ می‌شد تا در نیمه دوم اتفاقات بهتری رقم بخورد که این اتفاق شکل نگرفت.
وی افزود: ما در این دیدار از موقعیت‌های خودمان استفاده نکردیم و گرنه می‌شد نتیجه شکل دیگری به خود بگیرد. فشار تماشاگران هم زیاد بود، اما با این حال بازیکنان تلاش خودشان را کردند. البته یک بازی را نباید مدنظر قرار داد زیرا این شکست چیزی از ارزش های آنها کم نمی‌کند.
*
نکیسا درباره اینکه تعویض‌های کادرفنی در این بازی چطور بود، اینطور پاسخ داد: به هر حال سرمربی تیم ملی و کادر او شناخت زیادی از بازیکنان دارند و در آن لحظات هم سرمربی تیم ملی بهترین کسی بود که می‌توانست بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ کند.
پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: به اسکوچیچ و کادر او خداقوت می‌گویم زیرا از زمانی که عهده دار این سمت شدند، آمار 13 پیروزی، یک تساوی و یک شکست را در 15 بازی بر جای گذاشتند که آمار شگفت انگیزی است. بالاخره کره هم در این چند سال اخیر خودش را از آسیا جدا کرده و جزو تیم‌هایی است که تلاش می‌کند خودش را به سطح اول فوتبال دنیا نزدیک کند.
نکیسا در پایان خاطرنشان کرد: مطمئنم دوباره می‌توانیم صدر جدول را از کره پس بگیریم زیرا بازی با لبنان در پیش داریم که می‌توانیم در آن بازی بهترین نتیجه را بگیریم و امیدوار باشیم در آن طرف هم امارات برای کره دردسرساز شود. به نظرم هنوز هم اتفاق خاصی نیفتاده و می‌توانیم خیلی زود این شکست را جبران کنیم.

 

منبع: میزان

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۴۷۵
تاریخ: ۱۴۰۱/۱/۱۷     ساعت: ۱۲ : ۱۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024