صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

رضاییان: تغییر دبیرکل هیچ‌گاه در صورتجلسه هیات رییسه مطرح نبود؛ پرتاب قندان دروغ بود

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید: برخی رفتارها و اقدامات خودزنی و علیه منافع ملی فوتبال کشور است. قرار بود در این شرایط اعضا هیات رئیسه به سرپرست فدراسیون کمک کنند، نه اینکه خودمان مشکل‌ساز شویم.

بهرام رضاییان با بیان این موضوع در خصوص اتفاقات اخیر و مسائلی که در مورد اختلافات اعضای هیات رئیسه مطرح می‌شود گفت: اولا اختلاف در هر جمعی وجود دارد اما مسئله مهم این است که با این اختلاف چگونه برخورد می‌کنیم و به دنبال چه خروجی و نتیجه‌ای هستیم.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص پرتاب قندان در یکی ار جلسات هیات رئیسه اظهار داشت: شایعه بسیار ناپسند و زشتی در خصوص پرتاب کردن قندان در یکی از جلسات مطرح شد که باید بگویم این ادعا دروغ بود و سایر اعضا هم می‌توانند در این خصوص شهادت بدهند. 
وی افزود: همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم و یک مسیر را دنبال می‌کنیم. درست نیست در این شرایط مشغول خودزنی باشیم و اختلافات، اعتبار و جایگاه هیات رئیسه فدراسیون را زیر سوال ببرد. این اقدامات به سود فوتبال نیست. با اعتماد و رای اعضای مجمع در این جایگاه نشسته‌ایم تا به سود فوتبال فکر کنیم و تصمیم بگیریم، نه اینکه هر روز یک مسئله و موضوع تازه را مطرح کنیم و فضای فدراسیون و فوتبال کشور را متشنج کنیم.
رضاییان همچنین اظهار داشت: مسئله تغییر دبیرکل و مطرح شدن گزینه‌های دیگر هیچ‌گاه دستور جلسه هیات رئیسه نبوده و این موضوع طبق اساسنامه از اختیارات رئیس فدراسیون است که اگر پیشنهاد شود اعضا در مورد آن اعلام نظر می‌کنند اما چنین موضوعی نبوده که مورد موافقت یا مخالفت قرار گیرد.
وی تاکید کرد: در این شرایط اولویت همه ما تیم ملی فوتبال بزرگسالان است که خدا را شکر با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته و با هماهنگی سرمربی تیم ملی برنامه‌ریزی‌ها جهت برگزاری اردوهای آماده‌سازی و دیدارهای تدارکاتی در حال انجام و پیگیری نهایی است.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: وظیفه اعضای هیات رئیسه این بود که در این شرایط بحرانی هر کسی یک بخشی از کار را بگیرد و به سرپرست فدراسیون کمک کند تا وضعیت را سامان ببخشیم نه اینکه خودمان مشکل‌ساز باشیم. من عمیقا امیدوارم این فضا تغییر کند و فدراسیون و هیات رئیسه در مسیر درست خودش حرکت کند.

 

منبع: ایرنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۶۰۱
تاریخ: ۱۴۰۱/۲/۱۷     ساعت: ۱۰ : ۵۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 19 2024