صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

مجازات سخت سران یونایتد برای بازیکنان این تیم

باشگاه منچستریونایتد ۲۵ درصد از دستمزد بازیکنان خود را برای فصل بعد کاهش داد.

به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد روز شنبه برابر برایتون با نتیجه 4 بر صفر  شکست خورد و در نتیجه  آنها نمی توانند در فصل آینده در لیگ قهرمانان  بازی کنند.
سران یونایتد 25 درصد از دستمزد بازیکنان خود را کاهش خواهند داد. این یک مجازات سخت پس از از دست دادن لیگ قهرمانان است. رالف رانگنیک سرمربی موقت و آلمانی پس از  شکست سنگین مقابل برایتون از عملکرد تیمش انتقاد کرد. او در نشست خبری گفت: ما از هواداران عذرخواهی می کنیم، شکست تحقیرآمیزی بود. این نتیجه عواقبی خواهد داشت زیرا منچستریونایتد دیگر نمی تواند راهی لیگ قهرمانان شود و باشگاه این را نمی پذیرد.
در ابتدای فصل باشگاه با بازیکنان این تیم به توافق رسیده بود که در صورت عدم کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا، دستمزد آنها 25 درصد کاهش یابد. با این کار، منچستریونایتد در تلاش است تا میلیون ها پوند ضرر مالی با توجه به عدم حضور در لیگ قهرمانان اروپا را جبران کند.
به عنوان مثال، کریستیانو رونالدو در صورت ماندن در باشگاه، حقوق خود را از 385000 پوند در هفته به کمتر از 300000 کاهش خواهد داد. این باعث می شود که او سالانه نزدیک به پنج میلیون پوند کمتر درآمد داشته باشد. همچنین دروازه بان این تیم یعنی داوید دخیا دستمزد خود را از 375000 به حدود 270000 پوند در هفته کاهش خواهد داد.
با توجه به این شرایط بعید نیست که کریستیانو رونالدو تصمیم به رفتن از یونایتد در پایان فصل بگیرد.

 

منبع: ایسنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۶۳۴
تاریخ: ۱۴۰۱/۲/۱۹     ساعت: ۱۱ : ۲۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 19 2024