صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

عذرخواهی سرمربی بسکتبال با ویلچر از مردم برای ناکامی در کسب طلا

محمدرضا دستیار سرمربی کشورمان پس از پیروزی مقابل میزبان و کسب مدال برنز بازی های پاراآسیایی هانگژو گفت: بازی خوبی بود و برخلاف دیروز که توپ‌های ما مقابل ژاپن گل نشد؛ این بار سوای ارائه نمایش خوب، نتیجه هم گرفتیم. بعد از شکست مقابل ژاپن ما کار سختی برای بازپروری روحی بچه‌ها داشتیم و جلسات زیادی به صورت انفرادی با تک تک آنها و به صورت جمعی برگزار کردیم تا تیم از نظر روانی دوباره برگردد.

بازیکنان و سرمربی تیم ملی ایران به وضوح از کسب مدال برنز خوشحال نبودند. دستیار در توضیح علت این مسئله گفت: ما برای کسب مدال طلا آمدیم و برای قهرمانی بازی کردیم. ما شایسته قهرمانی بودیم اما در مسابقه مقابل ژاپن از 86 اقدام ما تنها 19 مورد به موفقیت رسید، یعنی اگر فقط 10 درصد فرصت‌های مسلم ما گل می‌شد با اختلاف ژاپن را هم برده بودیم.
سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر آقایان ایران از مردم بابت مدال برنز عذرخواهی کرد و گفت: شرمنده مردم هستم و بابت نگرفتن طلا عذرخواهی می‌کنم. قول می‌دهم جبران کنیم چرا که تیم ما واقعا شایسته مدال طلا بود. از رئیس و دبیر فدراسیون جانبازان و همه مسوولانی که به ما کمک کردند هم تشکر می‌کنم.
محمدرضا دستیار عنوان کرد: ما در این مسابقات با دو مدعی یعنی چین و ژاپن روبرو شدیم و هر دو را باید با اختلاف شکست می‌دادیم. هدف ما رسیدن به پارالمپیک پاریس است و بلافاصله پس از بازگشت و استراحتی کوتاه، با اردوهای کوتاه مدت برای مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که دی ماه در تایلند برگزار می‌شود تمرینات را آغاز می‌کنیم.
کار ایران برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس بسیار سخت شده است چرا که به جای 12 تیم، تنها 8 تیم به المپیک می‌رسند. سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در این خصوص گفت: باید جز 8 تیم برتر دنیا باشید تا بتوانید در پارالمپیک حضور پیدا کنید. ما پتانسیل و شایستگی این مهم را داریم و با تمام وجود برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم. امیدوارم مردم هم دعا کنند تا به سهمیه المپیک برسیم.

 

منبع: فارس

شناسنامه


کدخبر: ۲۷۰۴۷۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۵     ساعت: ۱۲ : ۱۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024