صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

تصمیم مهم قلعه نویی برای دیدار با فلسطین

امیر قلعه نویی برای دیدار مقابل فلسطین از بین ۵ بازیکن کناری باید دو بازیکن را در ترکیب اصلی قرار دهد.

تیم ملی در دیدار فردا مقابل فلسطین گزینه‌های زیادی برای حضور در میدان در اختیار دارد و یکی از مهم‌ترین تصمیم‌های کادرفنی تیم ملی انتخاب دو هافبک کناری خواهد بود.
علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده، مهدی ترابی، مهدی قایدی و محمد محبی بازیکنان تیم ملی هستند که قابلیت بازی در کناره‌های زمین را دارند و هرکدام با سبک خاص خود می‌توانند شرایط متفاوتی را برای تیم ملی رقم بزنند.
با توجه به دیدارهای اخیر تیم ملی حضور علیرضا جهانبخش و محمد محبی در چپ و راست زمین منطقی به نظر می‌رسد، اما احتمال دارد علیرضا جهانبخش در این مسابقه غایب باشد و علی قلی‌زاده با توجه به دوری طولانی مدت از مسابقات در فرم ایده‌آل نباشد، در این حالت دو گزینه در اختیار قرار قلعه نویی قرار خواهد گرفت که از بین مهدی قایدی و مهدی ترابی یکی از آنها را در جناح چپ تیم ملی استفاده کند و محمد محبی را در سمت راست به کار بگیرد.
با توجه به غیبت سردار آزمون در دیدار فردا و حضور احتمالی شهریار مغانلو تیم ملی استفاده از بازیکنان تکنیکی و سرعتی می‌تواند عمق دفاع فلسطین را آسیب پذیرتر کند و فضای بیشتری در اختیار مهدی و شهریار قرار دهد، سبک بازی مهدی ترابی به گونه‌ای است که در بازی‌های سخت و نزدیک بازگشت به عقب‌های بیشتری دارد و با گام‌های سریع ایران را در فاز ضدحمله قرار می‌دهد اما در بازی مقابل فلسطین بعید به نظر می‌رسد که آنها قدرت ایجاد خطر و حضور در نیمه زمین ایران را داشته باشند و با توجه به این موضوع و فرم خوبی که قایدی دارد به احتمال فراوان محمد محبی و مهدی قایدی در جناحین تیم ملی حضور خواهند داشت.
با حضور محبی-قایدی-طارمی مثلث بوشهری‌های تیم ملی شکل خواهد گرفت و این بازیکنان تکنیکی ایران می‌توانند شرایط را برای مدافعان فلسطین دشوار کنند.

ترکیب ابتدایی ایران مقابل فلسطین ترکیب قطعی ایران در تمام مسابقات نخواهد بود، فاصله و کیفیت بازیکنان ایران در یک سطح مطلوب و نزدیک به هم است و با توجه به سبک فوتبالی رقبای ایران قطعا بازیکنان حاضر در میدان تغییر خواهند کرد، اما چیزی که نیاز است قرار داشتن این بازیکنان روی فرم مسابقه است و آنها باید از لحاظ جسمی و ذهنی هر لحظه آماده حضور در میدان و تاثیرگذاری روی روند تیم ملی باشند.
شما هم نظرات را بنویسید، به نظر شما کدام بازیکنان در جناحین مقابل فلسطین بازدهی بالاتری برای تیم ملی خواهند داشت؟

 

منبع: ورزش 3

شناسنامه


کدخبر: ۲۷۱۵۲۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۲۴     ساعت: ۸ : ۴۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024