صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

قاب محافظ شیائومی Mi ۱۱ پرو چیدمان دوربین‌ها را فاش کرد

تصویری از قاب محافظ گوشی شیائومی Mi ۱۱ پرو به صورت آنلاین فاش شده است و طراحی جدید ماژول دوربین این گوشی را نشان می دهد. البته هنوز این طراحی تایید نشده است.

گوشی 11 Mi از سری گوشی‌های هوشمند پرچمدار آینده شیائومی است که از چند روز گذشته اخبار زیادی درباره آن منتشر شده است. اکنون، در جدیدترین بروزرسانی، محافظ این گوشی پرچمدار آینده به صورت آنلاین فاش شده است.

طراحی قاب محافظ شیائومی Mi 11 پرو در فضای مجازی منتشر شده است. اما هنوز صحت آن تأیید نشده است. ممکن است تصاویر منتشر شده، یک طرح جعلی از این گوشی یا طراحی طرفداران این گوشی باشد. تصویر لو رفته نشان می دهد که این گوشی هوشمند دوربین چهارگانه دارد و دوربین ها به صورت افقی کنار یکدیگر قرار داده شده‌اند. ماژول دوربین در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته شده است.

قبلا، اخباری منتشر شده بود که ادعا می‌کرد این گوشی هوشمند می تواند یک صفحه نمایش با رزولوشن 2K با یک حفره کوچک در بالای صفحه نمایشگر برای قرار گرفتن دوربین جلو داشته باشد. همچنین انتظار می رود نمایشگر این گوشی با پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز ارائه شود.

شیائومی قبلاً تأیید کرده است که این دستگاه مجهز به چیپست جدید کوالکام اسنپدراگون 888  گوشی‌های پرچم دار است. همچنین گزارش شده است که Mi 11  پرو می تواند از فناوری شارژ سریع 120 واتی که در اوایل امسال توسط این شرکت چینی رونمایی شد، پشتیبانی کند.

شیائومی هنوز تاریخ عرضه را تأیید نکرده است اما گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می دهد گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت می تواند در اواخر این ماه به بازار عرضه شود. اگر این خبر درست باشد انتظار می رود این برند در روزهای آینده تاریخ رونمایی را به صورت رسمی اعلام کند. 

 

منبع: کلیک

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۶۳۰۳
تاریخ: ۱۳۹۹/۹/۱۸     ساعت: ۹ : ۵۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
  • ٢ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 10 2024