صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

اقدام کرونایی اینستاگرام

اینستاگرام با ارائه قابلیت هایی جدید با گسترش اطلاعات غلط درباره واکسن کرونا مقابله می کند.

برنامه اینستاگرام به بسیاری از سیستم عامل‌های رسانه‌های اجتماعی که سعی در مقابله با گسترش اطلاعات غلط دارند پیوسته است. اینستاگرام دو ویژگی جدید را برای مقابله با انتشار اطلاعات نادرست درباره بیماری کووید 19 رونمایی کرده است. در این ویژگی ها کاربرانی که پست یا استوری مربوط به کرونا را مشاهده می‌کنند در بالای صفحه از طریق لینک پیوست به اطلاعات صحیح دسترسی پیدا می‌کنند و هر کسی که اطلاعات واکسن را جستجو کند نیز به منابع معتبر بهداشتی هدایت می‌شود.

اقدام جدید اینستاگرام چه کاربردی دارد؟

در این اقدام هشتگ‌های مربوط به اطلاعات غلط واکسن کرونا در شبکه‌های اجتماعی مسدود شده است. این ویژگی‌ها در حالی است که بسیاری از شرکت‌های پلتفرمی برای جلوگیری از انتشار اطلاعات غلط ویروس کرونا گام برمی دارند.

اینستاگرام

فیسبوک، مالک اینستاگرام ویژگی مبارزه با اطلاعات نادرست خود را ارائه داده است و در صورت تعامل با پست‌های حاوی اطلاعات غلط اعلان‌هایی را برای کاربران ارسال می‌کند. YouTube شروع به افزودن کارت‌ها در زیر فیلم‌های مربوط به همه گیری و پیوند دادن کاربر به منابعی مانند CDC و WHO، کرده است. سازمان‌های CDC و WHO، همان سازمان‌هایی هستند که اینستاگرام به عنوان نمونه از اطلاعات آن‌ها استفاده می‌کند. توییتر همچنین اخیراً اعلام کرده است که اطلاعات غلط در مورد واکسن کووید 19 را حذف خواهد کرد.

اینستاگرام

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۷۶۴۳
تاریخ: ۱۳۹۹/۹/۲۹     ساعت: ۲ : ۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
  • ٢ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 10 2024