صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ توانست رقیب خود را شکست دهد

به نظر می‌رسد تراشه Exynos ۲۱۰۰ جدید سامسونگ که در ابتدای سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شود بالاخره موفق به پشت سر گذاشتن رقیب قدر آمریکایی خود اسنپدراگون ۸۸۸ در آزمایش‌های Geekbench شده است.

پیش از این گزارش شده بود که تراشه جدید Samsung Exynos 2100 که قرار است در آینده رونمایی شود با تراشه Qualcomm’s Snapdragon 888 رقابت خواهد کرد. اکنون، نتایج تست‌های جدید Geekbench نشان می‌دهد که این پردازنده پرچمدار اخیر در آزمایشات چند هسته‌ای از رقیب آمریکایی خود بهتر عمل می‌کند.

طبق گزارش GSMArena، افشاگر معروف Ice Universe، که به دلیل افشا و گزارش‌هایش در مورد سامسونگ مشهور است، اخیراً یک تصویر از نتایج تست‌های Geekbench را به اشتراک گذاشته است. در این تست‌هه، تراشه Exynos 2100 تحت آزمایش مصنوعی قرار گرفته و موفق به دریافت نمرات چشمگیری شد. نمره تست‌های تک هسته‌ای این پردازنده برابر با  1089 امتیاز شد، در حالی که امتیاز اصلی این پردازنده در آزمون چند هسته‌ای حدود 3963 بود که امتیاز قابل توجهی محسوب می‌شود.

طبق اطلاعات موجود، Exynos 2100 از غول فناوری کره جنوبی به امتیاز 1108  در آزمون تک هسته‌ای و امتیاز در آزمون چند هسته‌ای رسیده است. این نکته قابل توجه است زیرا از رقیب آمریکایی خود یعنی Qualcomm Snapdragon 888  پیشی گرفته است که به ترتیب در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به 1135 امتیاز و 3794 امتیاز رسیده بود. نکته جالب در این آزمایش‌های جدید این است که  این آزمایش‌ها همچنین جهش قابل توجهی در نمرات قبلی این تراشه در فهرست Geekbench را نشان می دهد که به ترتیب 1006 و 3059 امتیاز کسب کرده است.

بله # Exynos_is_back  

– (Ice universe (@UniverseIce در تاریخ 22 دسامبر سال 2020
به عبارت دیگر ، پردازنده پرچم‌دار آینده سامسونگ هنوز به وضوح در حال رشد است و ما می‌توانیم انتظار عملکرد بهتر را نسبت به تراشه کوالکام با بهینه سازی بیشتر داشته باشیم. اگرچه، این فقط حدس و گمان است، بنابراین اکنون آن را با کمی تردید نگاه کنید و برای اطلاعات بیشتر تا زمان رونمایی ازاین تراشه صبور باشید و در صورت انتشار اطلاعات بیشتر در مورد این تراشه‌ها، ما به روزرسانی های بیشتری ارائه خواهیم داد.

 

منبع: کلیک

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۸۷۲۴
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۰/۴     ساعت: ۱۰ : ۱۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
  • ٢٧ شوال ١٤٤٥
  • May 06 2024