صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

بنچ‌مارک‌ گلکسی A۷۲ ۴G منتشر شد

انتظار می رود سامسونگ گلکسی A۷۲ را اوایل سال آینده معرفی کند. این دستگاه از مدل های ۴G و ۵G برخوردار خواهد بود که به ترتیب دارای مدل های SM-A۷۲۵F و SM-A۷۲۶B هستند. سامسونگ هنوز چیزی در مورد A۷۲ افشا نکرده است، اما امروز بنچمارک‌ مدل ۴G گلکسی A۷۲ سامسونگ منتشر شد.

گفته می شود سامسونگ در تلاش است تا نسل بعدی تلفن های هوشمند خود را در سری Galaxy A به بازار عرضه کند. این شرکت روی تلفن های هوشمند Galaxy A32 ، Galaxy A52 و Galaxy A72 کار می کند. جالب اینجاست که گفته می شود این سه تلفن از قابلیت اتصال 5G برخوردار هستند. ما قبلاً گزارش های زیادی در مورد Galaxy A32 5G و Galaxy A52 5G مشاهده کرده ایم و اکنون نوبت به Galaxy A72 5G رسیده است.

گوشی سامسونگ Galaxy A72 4G دارای سیستم عامل اندروید 11 ، 8 گیگابایت رم و یک تراشه Snapdragon 720G است. پیش از این دیدیم که این تراشه همان چیپست Galaxy A52 4G هم هست.

پایگاه داده بنچمارک‌ هیچ گونه مشخصات دیگری از Galaxy A72 4G را ارایه نمی دهد، اما رندرهای منتشر شده قبلی نشان داد که مدل 5G آن دارای یک صفحه 6.7 اینچی دارای سوراخ برای دوربین سلفی است. روی قاب پشتی آن نیز از دوربین چهارگانه بهره می برد. ما از مدل 4G نیز انتظار داریم همین طراحی را ارایه کند.

قیمت Galaxy A72 5G انتظار می رود بین 550-600 یورو باشد، در حالی که گفته می شود نسخه 4G آن بین 450-500 یورو(حدود 14.2 تا 15.7 میلیون تومان) قیمت خواهد خورد. این دستگاه حداقل چهار رنگ دارد که شامل سیاه ، آبی ، سفید و بنفش می شود.

نظر شما چیست؟ امسال مدل 4G گوشی ها را خواهید خرید یا مدل 5G آن ها را؟

 

منبع: ترنجی

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۸۷۸۱
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۰/۶     ساعت: ۸ : ۲۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
  • ٢٧ شوال ١٤٤٥
  • May 06 2024