صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

آپدیت EMUI ۱۱ هواوی میت ۳۰ ارائه شد

هواوی اوایل امسال به روزرسانی EMUI ۱۱ را منتشر کرده است که مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۰ از گوگل است. پس از ارائه به روزرسانی برای دستگاه های پرچمدار نسل فعلی خود، این شرکت اکنون اقدام به ارائه آن برای کاربران بیشتر کرده است. امروز آپدیت EMUI ۱۱ هواوی میت ۳۰ در چین ارائه شد.

جدیدترین به روزرسانی EMUI 11 اکنون برای دستگاه های سری Huawei Mate 30 از جمله Mate 30 ، Mate 30 Pro و Mate 30 RS Porsche Design در دسترس است. با این حال، ابتدا به روزرسانی در دسترس کاربرانی است که برای آپدیت آزمایشی ثبت نام کرده اند.

حجم به روزرسانی که به صورت OTA برای کاربران ارائه می شود، حدود 630 مگابایت است. در اینجا لیستی از مدلهایی که برای آخرین به روزرسانی واجد شرایط هستند، آورده شده است.
 
میت 30 (4G) مدل TAS-AL00

میت 30 (4G) مدل TAS-TL00

میت 30 (5G) مدل TAS-AN00

Mate 30 Pro (4G) مدل LIO-AL00

Mate 30 Pro (4G) مدل LIO-TL00

Mate 30 Pro (5G) – LIO-AN00

Mate 30 RS پورشه دیزاین – LIO-AN00P

این به روز رسانی دارای چندین ویژگی جدید از جمله پشتیبانی از انتقال فایل های بزرگ و پرداخت هوشمند است. این آپدیت همچنین وصله امنیتی نوامبر 2020 را به ارمغان می آورد و هنگام به اشتراک گذاری مشکل عملکرد کلون WeChat را برطرف می کند.

علی رغم گذراندن دوران سخت به دلیل تحریم ها و محدودیت های اعمال شده توسط ایالات متحده ، این غول چینی همچنان به پیشرفت قابل توجهی ادامه می دهد. پس از عرضه EMUI 11 در اوایل سال جاری ، این شرکت اخیراً تأیید کرده است که ظرف سه ماه پس از انتشار ، اکنون بیش از 10 میلیون دستگاه را تأمین می کند.

نظر شما درباره عملکرد هواوی در ارائه آپدیت چیست؟

 

منبع: ترنجی

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۸۷۹۳
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۰/۶     ساعت: ۸ : ۲۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
  • ٢٧ شوال ١٤٤٥
  • May 06 2024