صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

آپدیت گلکسی S۹ و گلکسی S۹ پلاس سامسونگ با پچ امنیتی ۲۰۲۱

پرچمدارهای سال ۲۰۱۸ سامسونگ در حال دریافت آپدیت امنیتی هستند که متعلق به سال ۲۰۲۱ است. بله، آپدیت گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ با پچ امنیتی ۲۰۲۱ ارایه شده است. البته این فعلا در بازار امریکا و برای اپراتور ورایزن است.

اعلامیه رسمی از سوی اپراتور ورایزن اعلام شد که:

“Verizon Wireless خوشحال است که به روزرسانی نرم افزاری را برای دستگاه شما ارائه کرده است. این به روزرسانی نرم افزار برای بهینه سازی عملکرد دستگاه، حل مشکلات شناخته شده و اعمال جدیدترین وصله های امنیتی آزمایش شده است.”
گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ نسخه نرم افزاری QP1A.190711.020.G965USQS9FUA2 و وصله امنیتی ژانویه 2021 را دریافت می کند. این وصله امنیتی به روزترین پچ موجود است.

گلکسی اس 9 سامسونگ نسخه نرم افزاری QP1A.190711.020.G960USQS9FUA2 و همچنین وصله امنیتی ژانویه 2021 را دریافت خواهد کرد. وصله امنیتی جدید تنها تغییری است که توسط Verizon برای هر دو تلفن ذکر شده است.

هر چند این آپدیت فعلا در یک اپراتور همراه امریکایی ارایه شده است اما انتظار می رود که تا هفته های آتی شاهد ارایه آن در دیگر نقاط جهان هم باشیم.

برای دانلود و نصب آپدیت گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس خود، به تنظیمات> به روزرسانی های سیستم> بررسی به روزرسانی های سیستم بروید.

قبل از شروع فرآیند به روزرسانی، مطمئن شوید که گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس شما به یک Wi-Fi قوی متصل است. همانطور که گفتیم هر دو گوشی سامسونگ توسط شرکت مخابراتی در مارس 2018 به بازار عرضه شدند.

نظر شما درباره رویه ارایه آپدیت سامسونگ چیست؟ اگر شما کاربر این برند هستید، به ما بگویید که از آن رضایت دارید؟

 

منبع: ترنجی

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۵۴۴۶
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۱/۶     ساعت: ۸ : ۴۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024