صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

ویژگی‌های جدید دوربین سری وان‌ پلاس ۹ فاش شد

گوشی‌های وان‌پلاس به دلیل ضعف در حوزه‌ی عکاسی با انتقاد زیادی مواجه می‌شوند ولی به‌تازگی این شرکت توجه خود را به این موضوع افزایش داده است. حالا متخصصین سایت XDA-Developers با بررسی جدیدترین نسخه‌ی اپلیکیشن دوربین وان‌پلاس، ویژگی‌های جدیدی را پیدا کرده‌اند که به احتمال زیاد راهی گوشی‌های سری وان‌پلاس ۹ خواهند شد.

اولین ویژگی حالت tilt-shift است که روی هم رفته با بهره‌گیری از این حالت می‌توان مناظر مختلف را به شکل مدل‌های مینیاتوری ثبت کرد. گفتنی است تا حالا چندین شرکت مختلف از جمله شیائومی این قابلیت را برای گوشی‌های خود ارائه داده‌اند. در زیر می‌توانید اسکرین‌شات مربوط به این مشخصه را مشاهده کنید.

دومین ویژگی جدید «حالت ماه» (moon mode) است. بر خلاف حالت ماه موجود در گوشی‌های هواوی، این مشخصه‌ی وان‌پلاس بیشتر مربوط به ارائه‌ی فیلترهای مختلف برای عکاسی از ماه است. یکی دیگر از ویژگی‌ها افکت «ستاره‌ای» (starburst) است که در این افکت، جلوه‌ی بصری منابع روشنایی مانند خورشید جذاب‌تر می‌شوند و شاخه‌هایی در اطراف منشا نور شکل می‌گیرند.

هایپرلپس هم یکی دیگر از ویژگی‌های جدید محسوب می‌شود. همان‌طور که احتمالا می‌دانید برای تایم‌لپس گوشی باید برای مدت طولانی ثابت بماند ولی برای هایپرلپس می‌توان در حال حرکت ویدیوهای جذابی را ثبت کرد. این قابلیت هم در بسیاری از گوشی‌ها وجود دارد و بعد از مدت‌ها انتظار قرار است برای گوشی‌های سری وان‌پلاس 9 ارائه شود.

با توجه به اینکه این گوشی‌ها در آینده‌ی نزدیک معرفی خواهند شد، احتمالا طی هفته‌های آینده جزئیات بیشتری در مورد ویژگی‌های جدید آن‌ها فاش می‌شود.

 

منبع: مجله دیجی کالا

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۵۴۹۹
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۱/۸     ساعت: ۱۷ : ۱۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
  • ٧ شوال ١٤٤٥
  • Apr 16 2024