صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

شارژر جدید شیائومی گوشی شما را در عرض ۲۰ دقیقه شارژ می‌کند

به تازگی شارژر ۱۲۰ واتی (دومین شارژر) شیائومی در چین عرضه شده است، این شارژر جدید می‌تواند گوشی‌ شما در ۲۰ دقیقه شارژ کند.

در آگوست (شهریور) سال گذشته شیائومی دهمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت و به همین مناسبت دو گوشی می 10 اولترا (Mi 10 Ultra) و ردمی K30 اولترا (Redmi K30 Ultra) را به بازار عرضه کرد. گوشی می 10 اولترا با شارژر 120 واتی عرضه شد که اولین و تنهاترین گوشی هوشمندی است که از فناوری شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند.



اکنون شیائومی شارژر 120 واتی را برای فروش در چین عرضه کرده و دارای قیمت 249 یوان (38 دلار) است. به غیر از فناوری شارژ سریع، شیائومی در بخش شارژ بی‌سیم (وایرلس) و شارژر معکوس اقداماتی انجام داده و توانسته به تکنولوژی شارژ بی‌سیم 80 واتی و شارژ معکوس 10 واتی دست پیدا کند. شما می‌توانید از شارژر 120 واتی برای شارژ گوشی می 10 اولترا استفاده کنید و این شارژر می‌تواند این گوشی را در مدت زمان 5 دقیقه، 41 درصد شارژر کند و اگر به این شارژر 23 دقیقه زمان بدهید، باتری 4500 میلی آمپری می 10 اولترا را کاملا شارژ می‌کند.



شارژر 120 واتی شیائومی مجهز به ده مکانیزم محافظتی هوشمند است و این مکانیزم‌ها شامل محافظت در برابر اتصال کوتاه، محافظت در برابر جریان بیش از حد، حفاظت از ولتاژ بیش از حد، محافظت در برابر حرارت بیش از حد، محافظت در برابر ولتاژ پایین، حفاظت الکترواستاتیک و حفاظت از میدان مغناطیسی هستند. این مکانیزم‌ها اطمینان حاصل می‌کنند که در صورت طبیعی بودن جریان برق، شارژر به خوبی کار کند.

همچنین این شارژر از یک تراشه شناسایی هوشمند استفاده می‌کند که باعث می‌شود تا این شارژر با گوشی‌های هوشمند دیگر، لپ تاپ‌ها و سایر گجت‌های موجود در بازار سازگار باشد. شما می‌توانید با استفاده از کابل موجود در جعبه این دستگاه تمام لپ تاپ‌هایی که از درگاه USB-C پشتیبانی می‌کنند را شارژ کنید.



این شارژر که دومین شارژر 120 واتی شیائومی است دارای رنگی سفید بوده و طراحی سبک و ساده‌ای دارد، قسمت میانی این شارژر براق بوده و باقی قسمت‌ها مات هستند.

 

 

منبع: گجت نیوز

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۵۶۱۴
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۱/۱۳     ساعت: ۱ : ۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
  • ٣ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 11 2024