صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

عرضه گلکسی Z Fold ۳ و Z Flip ۳ در تابستان

شرکت سامسونگ قصد دارد تا در تابستان امسال، نسل سوم گوشی های انعطاف پذیر خود یعنی گلکسی Z Fold ۳ و گلکسی Z Flip ۳ را به بازار بفرستد.

اگر به خاطر داشته باشید زمستان سال گذشته بود که سامسونگ همزمان از سری گلکسی S20 و گلکسی Z Flip رونمایی کرد. این شرکت در ماه ژوئیه نسخه 5G گوشی زد فلیپ را نیز رسما به بازار فرستاد.

سامسونگ امسال بر خلاف انتظار، سری گلکسی S21 را به تنهایی معرفی کرد و سخنی از عرضه Z Flip 3 به میان نیاورد. با این حال یک افشاگر معروف اظهار داشته که این محصول در نیمه دوم سال 2021 و همزمان با گوشی انعطاف پذیر Z Fold 3 روانه بازار جهانی می شود.

طبق گفته های Ice Universe، غول فناوری کره ای در تابستان امسال از دو مدل گوشی انعطاف پذیر رونمایی می کند. با توجه به اینکه گلکسی زد فلیپ 5G در سال گذشته در ماه ژوئیه معرفی شده، انتظار می رود که Z Flip 3 و فولد 3 نیز در ماه ژوئیه در اختیار علاقه مندان قرار گیرند. تحلیلگر مشهور راس یانگ نیز چندی پیش اعلام کرد که اسمارت فون های انعطاف پذیر سامسونگ در ژوئن یا ژوئیه وارد بازار می شوند.

شایعات حاکی از آن هستند که نسل سوم گوشی زد فلیپ پرچمدار قدرتمندی نخواهد بود. نسخه 5G و LTE این محصول در حال حاضر با شماره مدل های (به ترتیب) SM-F721B و SM-F720F شناخته می شود. نسخه LTE زد فلیپ 3 احتمالا از تراشه مجهز به LTE بهره می برد. در اینجا باید خاطرنشان کنیم جدیدترین تراشه کوالکام که ویژگی اخیر را دارد، اسنپدراگون 855 پلاس است. بنابراین اینطور که به نظر می رسد تابستان امسال شاهد یک گوشی انعطاف پذیر با کیفیت با قیمت نسبتا مناسب خواهیم بود.

گلکسی Z Flip 3 مجهز به نمایشگر اصلی 6.9 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز و حاشیه های باریک تر است. یک حفره درون نمایشگری نیز در بالای آن دیده می شود که در واقع محل قرار گرفتن دوربین سلفی است. اندازه نمایشگر خارجی آن نیز 2 تا 3 برابر بزرگ تر از نسل قبل است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به بهره مندی از باتری 3900 میلی آمپر ساعتی، UTG جدید و دوام و پایداری بیشتر اشاره کرد.

زد فلیپ 3 نخستین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ است که قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen را دارد. همچنین شایعه شده که این محصول از دوربین درون نمایشگری بهره می برد تا بلکه کاربران بتوانند تجربه بهتری هنگام کار با گوشی داشته باشند. در پایان باید بگوییم که هیچ یک از اطلاعات فوق تا کنون توسط خود شرکت تایید نشده، اما با نزدیک شدن به تاریخ عرضه بدون شک اطلاعات موثق تری در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

 

منبع: کلیک

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۵۷۴۱
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۱/۲۰     ساعت: ۸ : ۵۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
  • ٣ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 11 2024