صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

لنوو مدل‌های جدید لپ‌ تاپ ThinkPad را معرفی کرد

مدل جدید لپ‌تاپ‌های ThinkPad لنوو از ماه مارس راهی بازار می‌شوند. این لپ‌تاپ‌ها شامل سری T، سری P و سری L می‌شوند.

به گزارش ورج، لنوو امروز مدل‌های جدیدی از سری ThinkPad معرفی کرد. این محصولات شامل مدل‌های به‌روزشده‌ی  X13 Yoga و X13 و مدل رده‌بالای سری T، مدل اقتصادی سری L و مدل موبایل سری P می‌شوند.

تمام این لپ‌تاپ‌ها با به‌روزرسانی سخت‌افزاری همراه بوده‌اند و با پردازنده AMD Ryzen 5000 و نسل 11 پردازنده‌های اینتل راهی بازار می‌شوند. این لپ‌تاپ‌‌ها از وای-فای 6 برخوردار هستند و برخی از مدل‌ها از 5G بهره می‌برند.

لپ‌تاپ X13 صفحه‌نمایشی با نسبت تصویر 16:10 دارد و در زمان چرخاندن آن فضای بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این لپ‌تاپ برای کسب‌وکارها مناسب است و باعث می‌شود که راحت‌تر چند کار را به‌صورت هم‌زمان انجام داد. لپ‌تاپ X13 از بلندگوهای دالبی استفاده می‌کند.

مدل جدید لپ‌تاپ‌های سری T شامل T14s،اT14i و T15 می‌شود. لپ‌تاپ T15 با پردازنده اینتل و مدل‌های T14s و T14 با پردازنده AMD راهی بازار خواهند شد. مدل‌های ارتقا پیدا‌کرده‌ی سری L شامل لپ‌تاپ‌های L14 و L15 می‌شوند که با پردازنده AMD عرضه می‌شوند و مدل‌های L14i و L15 با پردازنده اینتل در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. مدل جدید لپ‌تاپ‌های سری P شامل P14s،اP14s i و P15s می‌شوند. این محصولات هم با پردازنده‌‌های جدید راهی بازار می‌شوند و به حسگر اثر انگشت مجهز شده‌اند.



قیمت و تاریخ عرضه این محصولات کمی گیج‌کننده است. بیشتر این لپ‌تاپ‌ها در ماه مارس با پردازنده AMD راهی بازار می‌شوند. البته لپ‌تاپ X13 یوگا در ماه آوریل راهی بازار می‌شود. لپ‌تاپ‌های سری T با قیمت پایه 1159 دلار راهی بازار می‌شوند و قیمت پایه لپ‌تاپ‌های سری L هم 689 دلار در نظر گرفته شده است. لپ‌تاپ‌های سری P با قیمت پایه 1316 دلار عرضه می‌شوند و مدل X13 با پردازنده AMD با قیمت 1139 دلار و مدل اینتل با قیمت 1379 دلار عرضه می‌شود.

 

منبع: زومیت

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۷۹۳۱
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۲/۷     ساعت: ۱۱ : ۵۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024