صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

تصویر زنده اوپو Find X۳ همراه با قیمت آن لو رفت

هنوز یک هفته تا رونمایی از سری ایکس ۳ محصولات اوپو باقی مانده است. حال قبل از رونمایی، تصویر زنده Oppo Find X۳ در فضای مجازی منتشر شده است.

با اینکه هنوز حدود یک هفته تا رونمایی از جدید ترین محصولات اوپو فاصله داریم، تمامی اطلاعات این گجت ها برای همگان آشکار شده است و حالا در جدید ترین اخبار مربوط به این سری، تصویر زنده Oppo Find X3 در یک شبکه اجتماعی چینی همراه با برچسب گران قیمت آن در فضای مجازی منتشر شده است که نشان دهنده طراحی پنل پشتی این محصول در واقعیت است. طبق شایعاتی که یک کاربر دیگر در این شبکه اجتماعی چینی منتشر کرده است، شروع قیمت این سری از محصولات اوپو از 847 دلار خواهد بود که به عنوان برچسب قیمت پایه ای، رقم بالایی به حساب می آید. البته هنوز مشخص نیست که قیمت اعلام شده مربوط به نسخه Neo باشد یا مدل های بالاتر این خانواده مورد انتظار.

طبق اعلام برخی کاربران، قیمت نسخه پایه مدل پرو این سری برابر با 1000 یورو خواهد بود و برای بالاترین مدل حافظه آن، برچسب قیمتی حدودی 1200 یورو براورد شده است. البته قیمت های این محصولات در کشور چین بسیار رقابتی تر خواهد بود اما برای اطلاع از رقم نهایی، باید اندکی تا رونمایی رسمی از این گجت ها صبر کنیم. درباره تصویر منتشر شده باید بگوییم که کاربری در این شبکه اجتماعی اقدام به انتشار یک نسخه آبی رنگ از مدل ایکس 3 کرده است. به گفته این کاربر، مدل به نمایش گذاشته شده Find X3 است. اما به نظر می‌رسد که طبق رندر هایی که قبلاً منتشر شده بودند، تصویر لو رفته از نسخه پرو این خانواده پیشرو باشد.

با این حال گزارشی مبنی بر معرفی یک گوشی هوشمند توسط اوپو که از پردازنده اسنپدراگن 870 استفاده می‌کند منتشر شده است که از قرار معلوم، در نسخه پرو سری پیشروی این برند استفاده خواهد شد.

 

منبع: کلیک

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۸۰۵۰
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۲/۱۷     ساعت: ۱۱ : ۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
  • ١٤ شوال ١٤٤٥
  • Apr 23 2024