صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

گوشی‌های سری هواوی P۵۰ با سیستم‌عامل هارمونی عرضه می‌شوند

ماه‌ها قبل هواوی اعلام کرد که تمام گوشی‌های مبتنی بر رابط کاربری EMUI ۱۱ می‌توانند سیستم‌عامل هارمونی را هم دریافت کنند. در همین زمینه یکی از اکانت‌های مشهور شبکه‌ی اجتماعی Weibo با انتشار پستی اعلام کرده که سری هواوی P۵۰ اولین گوشی‌هایی هستند که به طور پیشفرض همراه با سیستم‌عامل هارمونی عرضه خواهند شد.

طبق اعلام این اکانت، در حال حاضر این گوشی‌ها مرحله‌ی دوم آزمایش نسخه‌ی بتای سیستم‌عامل موردنظر را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند و حالا وارد مرحله‌ی سوم شده‌اند. باید خاطرنشان کنیم سری هواوی P50 اولین گوشی‌های مبتنی بر این سیستم‌عامل نیستند و در حال حاضر تعدادی از پرچم‌داران قدیمی هواوی هم می‌توانند نسخه‌ی بتای سیستم‌عامل هارمونی را اجرا کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که ظاهرا سری هواوی P50 صرفا مبتنی بر هارمونی خواهند بود و از اندروید بهره نمی‌برند.

 

همانطور که احتمالا می‌دانید، هواوی ماه‌ها قبل از سیستم‌عامل هارمونی به عنوان جایگزین اندروید رونمایی کرد. اگرچه هواوی مدعی شده که این سیستم‌عامل به طور کامل توسط متخصصین این شرکت توسعه پیدا کرده است، اما در واقع مبتنی بر اندروید است. با وجود مدارک مختلف در این زمینه، هواوی این ادعاها را تکذیب کرده و گفته که سیستم‌عامل هارمونی ارتباطی با اندروید ندارد.

مدیران هواوی گفته‌اند که تا انتهای سال 2021، حدود 300 تا 400 میلیون گجت از این سیستم‌عامل بهره‌مند خواهند شد. البته به یاد داشته باشید که این سیستم‌عامل راهی تلویزیون‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند و دیگر گجت‌ها هم می‌شود. هواوی در همین راستا مشغول آماده‌سازی سرویس‌های نرم‌افزاری مختلفی است که از بین آن‌ها می‌توانیم به سرویس‌های مربوط به جستجو و نقشه اشاره کنیم.

 

منبع: دیجی کالا

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۹۱۱۵
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۲/۱۹     ساعت: ۹ : ۵۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
  • ١٤ شوال ١٤٤٥
  • Apr 23 2024